Mojo.az Banner
23:01 Şabranda sürüşmə fəallaşıb, evlər təhlükə altındadır (Video)  |     22:55 Krım körpüsünü partladan ermənilər ömürlük həbs edildilər  |     22:50 Bu şəhərdə 42 milyon insan yaşayır  |     22:44 Yük maşınını geriyə sürərkən 75 yaşlı qadını vurub öldürdü  |     22:38 Alyaskada güclü zəlzələ oldu  |     22:30 16 manat sığorta ödənişi bütün işsizlərə aid deyil - Deputat açıqladı  |     22:25 Vəfat edən şəxsin pensiya kapitalı vərəsəyə veriləcək? - AÇIQLAMA  |     22:18 Abşeronda bu ərazilərdə metan qazı tapıldı, araşdırmalara başlanıldı  |     22:11 Ərdoğanla görüşən Papadan ilk açıqlama  |     22:04 Ukrayna səfirliyi Putinin Bişkek səfəri üçün "kamuflyaj" edildi - Video  |     21:58 "Tesla" strategiyasını dəyişir  |     21:53 Gəncə sakinlərini SEVİNDİRƏCƏK XƏBƏR  |     21:47 Kişilərdə ürək çatışmazlığı riskini 2,5 dəfə artıran səbəb açıqlandı  |     21:38 Sabiq icra başçısı oğlu ilə bağlı məhkəmədə ifadə verdi  |     21:32 Sakinlərin NƏZƏRİNƏ: Sabah bəzi ərazilərdə qaz olmayacaq  |     21:25 Leyla Əliyeva Lənkəran rayonuna səfərindən görüntülər paylaşdı - Video  |     21:20 Dərman vasitələrinin qiymətlərinin tənzimlənməsi qaydasında dəyişiklik edilib  |     21:17 "Barselona"nın futbolçusu iki həftə yaşıl meydanlardan kənarda qalacaq  |     21:14 Xəzəryanı ölkələr nərə balığının ovuna qoyulmuş qadağanı 2026-cı ilə qədər uzadıblar  |     21:11 Hindistandan Azərbaycana gətirilən bioloji aktiv qida məhsulunda uyğunsuzluq aşkarlanıb  |    
Left Banner
Right Banner

Problemli kreditlərlə bağlı şikayətlərə niyə cavab verilmir? - AÇIQLAMA

15.05.2019 15:44 3 832
Problemli kreditlərlə bağlı şikayətlərə niyə cavab verilmir? - AÇIQLAMA
Problemli kreditlərin həlli ilə bağlı imzalanmış fərmandan sonra martın 28-də müvafiq siyahı açıqlanıb. Tam siyahı isə aprelin 15-də məlum olub.

Bundan sonra bəzi vətəndaşlar adlarını siyahıda tapmadığı üçün şikayətlərini Maliyyə Bazarlarına Nəzarət Palatasının elektron portalında yaradılmış “Apellyasiya komissiyasına müraciət” bölümünə ünvanlayıblar.

Verilən məlumatlara görə, Apellyasiya komissiyası müraciətə baxdıqdan sonra 15 gün müddətində şikayəti cavablandırır. Ancaq bəzi vətəndaşlar şikayətlərindən 15-20 gün keçməsinə baxmayaraq, cavab almadıqlarını bildirirlər.

Məsələ ilə bağlı Oxu.Az Maliyyə Bazarlarına Nəzarət Palatasına mətbuat katibi Elşən Allahverdiyev ilə əlaqə saxlayıb.

Onun sözlərinə görə, bəzi şikayətlər xüsusi araşdırma tələb etdiyi üçün qanunda göstərildiyi kimi, 30 iş günü müddətində həmin vətəndaşlara cavab veriləcək:

“Bizə daxil olan bütün şikayətlər xüsusi araşdırma tələb edir. Vətəndaşlar maliyyə hesabatında səhv hesablandığından şikayətlənir, biz bununla bağlı həmin banklara sorğu göndəririk. Bankdan aldığımız cavabları mövcud vəziyyətə uyğunlaşdırırıq, analiz edib, vətəndaşa 30 iş günü müddətində cavab veririk.

Bu qrafik dəyişməz olaraq qalır. Bu müddət ərzində mütləq olaraq vətəndaşa cavab veriləcək. Qeyd edim ki, 30 iş günü tamam olmamasına baxmayaraq, ilkin müraciətlər artıq cavablandırılıb.

Bəzən olur ki, vətəndaşlar istənilən halda ona verilən məbləği yoxlamaq üçün apellyasiya şikayəti verirlər. Müraciətlərin çoxu fərmanın aid olmadığı vətəndaşlara məxsusdur”.скачать dle 11.3