Mojo.az Banner
15:37 Məşhur polkovnik faciəli şəkildə həyatını itirdi  |     15:35 Ofisiantların öldüyü hadisə ilə bağlı cinayət işi açıldı  |     13:47 Keçmiş məhkum narkotik vasitələrlə ələ keçdi  |     13:46 Rusiya-Ukrayna münaqişəsinin mümkün bitmə tarixi açıqlandı  |     13:36 Həftəsonu keçiriləcək maraqlı futbol oyunlarının AFİŞASI  |     13:32 Bakıda şadlıq sarayının yaxınlığında faciə - 4 ofisiant öldü  |     12:24 İki milyon manatdan çox rüşvət alan sabiq rəisin cəzası azaldıldı  |     11:44 "Qarabağ"ın təxirə salınan oyununun başlama saatı açıqlandı  |     11:22 Alyona Əliyeva Lənkəranda keçirilən ağacəkmə aksiyasından paylaşım edib - Video  |     11:16 Ermənistanın vətəndaş cəmiyyəti nümayəndələrindən ibarət qrup Bakıya səfər edib  |     23:00 İslamiadada daha 4 medal  |     22:54 Gecə vaxtı oyuncaq silahla şadlıq evinin qarşısında qorxu yaratdı  |     22:45 İsti havalarla bağlı ölüm nisbəti kəskin artıb - BMT  |     22:40 Gəncədə 40 yaşlı qadın itkin düşdü  |     22:31 İşsizlikdən sığorta fondunun xərcləri artırılıb  |     22:24 Hakimi söydü, 4 oyunluq cəzalandı  |     22:16 Həkimlər həyəcan təbili çalır: Meymunçiçəyinin mutasiyaya uğramış ştamı Avropada yayılır  |     22:11 Bağırsaq sağlamlığı üçün ən zərərli pendir növünü hansıdır?  |     22:04 Tərkibində şirniyyatdan çox şəkər olan içkilər - Diyetoloqlar açıqladı  |     21:56 SPIO 14 aktyor və rejissoru nasistlərlə əlaqələrinə görə medallarından məhrum etdi  |    
Left Banner
Right Banner

Problemli kreditlərlə bağlı şikayətlərə niyə cavab verilmir? - AÇIQLAMA

15.05.2019 15:44 3 802
Problemli kreditlərlə bağlı şikayətlərə niyə cavab verilmir? - AÇIQLAMA
Problemli kreditlərin həlli ilə bağlı imzalanmış fərmandan sonra martın 28-də müvafiq siyahı açıqlanıb. Tam siyahı isə aprelin 15-də məlum olub.

Bundan sonra bəzi vətəndaşlar adlarını siyahıda tapmadığı üçün şikayətlərini Maliyyə Bazarlarına Nəzarət Palatasının elektron portalında yaradılmış “Apellyasiya komissiyasına müraciət” bölümünə ünvanlayıblar.

Verilən məlumatlara görə, Apellyasiya komissiyası müraciətə baxdıqdan sonra 15 gün müddətində şikayəti cavablandırır. Ancaq bəzi vətəndaşlar şikayətlərindən 15-20 gün keçməsinə baxmayaraq, cavab almadıqlarını bildirirlər.

Məsələ ilə bağlı Oxu.Az Maliyyə Bazarlarına Nəzarət Palatasına mətbuat katibi Elşən Allahverdiyev ilə əlaqə saxlayıb.

Onun sözlərinə görə, bəzi şikayətlər xüsusi araşdırma tələb etdiyi üçün qanunda göstərildiyi kimi, 30 iş günü müddətində həmin vətəndaşlara cavab veriləcək:

“Bizə daxil olan bütün şikayətlər xüsusi araşdırma tələb edir. Vətəndaşlar maliyyə hesabatında səhv hesablandığından şikayətlənir, biz bununla bağlı həmin banklara sorğu göndəririk. Bankdan aldığımız cavabları mövcud vəziyyətə uyğunlaşdırırıq, analiz edib, vətəndaşa 30 iş günü müddətində cavab veririk.

Bu qrafik dəyişməz olaraq qalır. Bu müddət ərzində mütləq olaraq vətəndaşa cavab veriləcək. Qeyd edim ki, 30 iş günü tamam olmamasına baxmayaraq, ilkin müraciətlər artıq cavablandırılıb.

Bəzən olur ki, vətəndaşlar istənilən halda ona verilən məbləği yoxlamaq üçün apellyasiya şikayəti verirlər. Müraciətlərin çoxu fərmanın aid olmadığı vətəndaşlara məxsusdur”.скачать dle 11.3