Mojo.az Banner
23:04 Almaniya hökuməti yüzlərlə əfqanın ölkəyə qəbulundan imtina etdi  |     22:59 "Google Maps"a sürücülər üçün faydalı funksiya əlavə olundu  |     22:51 Bu sual məktəblilərə verilib? - Rəsmi açıqlama  |     22:46 5 avtobus marşrutu üzrə müsabiqələrin qalibləri müəyyənləşdi  |     22:41 "Bu halda karta vəsaitin daxil olması qeyri-formal məşğulluq kimi qiymətləndirə bilər" - Ekspert  |     22:34 "Baku Mall"da maşınını şarja taxdı - Qiyməti görüb şoka düşdü (FOTO)  |     22:29 Bakı–Bratislava birbaşa uçuşlarına start verilir  |     22:22 Azərbaycana casusluq etdiyi deyilən erməni diplomatla bağlı qərar verildi  |     22:17 Biləcərini su basdı - Video  |     22:11 Məşhur opera müğənnisi oğlu tərəfindən öldürüldü  |     22:03 Dövlət sektoru üzrə istehsalat qəzaları ilə bağlı sığorta ödənişini DSMF yerinə yetirəcək  |     21:58 “Qarabağ” hesabı açdı  |     21:52 “Qarabağ” - “Ayaks” oyunu başladı - CANLI  |     21:51 "Xiaomi" gəlirsizlik səbəbindən 1000-dən çox mağazanı bağlayacaq  |     21:42 İslandiya "Eurovision-2026"da iştirak etməyəcək  |     21:40 İsveçrədə yeni prezident seçildi  |     21:11 Prezidentin rektor təyin etdiyi Rövşən İsmayılov kimdir?  |     21:08 Bakıda hər 44 nəfərə bir mağaza düşür - Son 5 ildə 2,3 dəfə artıb  |     20:53 Azərbaycanda özəl data mərkəzi yaradılacaq  |     20:50 Bakıda Azərbaycan-Rusiya siyasi məsləhətləşmələri keçirildi  |    
Left Banner
Right Banner

Problemli kreditlərlə bağlı şikayətlərə niyə cavab verilmir? - AÇIQLAMA

15.05.2019 15:44 3 865
Problemli kreditlərlə bağlı şikayətlərə niyə cavab verilmir? - AÇIQLAMA
Problemli kreditlərin həlli ilə bağlı imzalanmış fərmandan sonra martın 28-də müvafiq siyahı açıqlanıb. Tam siyahı isə aprelin 15-də məlum olub.

Bundan sonra bəzi vətəndaşlar adlarını siyahıda tapmadığı üçün şikayətlərini Maliyyə Bazarlarına Nəzarət Palatasının elektron portalında yaradılmış “Apellyasiya komissiyasına müraciət” bölümünə ünvanlayıblar.

Verilən məlumatlara görə, Apellyasiya komissiyası müraciətə baxdıqdan sonra 15 gün müddətində şikayəti cavablandırır. Ancaq bəzi vətəndaşlar şikayətlərindən 15-20 gün keçməsinə baxmayaraq, cavab almadıqlarını bildirirlər.

Məsələ ilə bağlı Oxu.Az Maliyyə Bazarlarına Nəzarət Palatasına mətbuat katibi Elşən Allahverdiyev ilə əlaqə saxlayıb.

Onun sözlərinə görə, bəzi şikayətlər xüsusi araşdırma tələb etdiyi üçün qanunda göstərildiyi kimi, 30 iş günü müddətində həmin vətəndaşlara cavab veriləcək:

“Bizə daxil olan bütün şikayətlər xüsusi araşdırma tələb edir. Vətəndaşlar maliyyə hesabatında səhv hesablandığından şikayətlənir, biz bununla bağlı həmin banklara sorğu göndəririk. Bankdan aldığımız cavabları mövcud vəziyyətə uyğunlaşdırırıq, analiz edib, vətəndaşa 30 iş günü müddətində cavab veririk.

Bu qrafik dəyişməz olaraq qalır. Bu müddət ərzində mütləq olaraq vətəndaşa cavab veriləcək. Qeyd edim ki, 30 iş günü tamam olmamasına baxmayaraq, ilkin müraciətlər artıq cavablandırılıb.

Bəzən olur ki, vətəndaşlar istənilən halda ona verilən məbləği yoxlamaq üçün apellyasiya şikayəti verirlər. Müraciətlərin çoxu fərmanın aid olmadığı vətəndaşlara məxsusdur”.скачать dle 11.3