Mojo.az Banner
21:00 Bəzi yollar buz bağlayacaq - XƏBƏRDARLIQ  |     20:53 İcbari tibbi sığorta fondunun builki büdcəsinin tərkibi dəyişib  |     19:58 Qazaxıstan AZAL təyyarəsinin aviaqəzası ilə bağlı istintaqın başa çatma müddəti barədə məlumat yayıb  |     19:20 Ukrayna Rostov vilayətindəki neft emalı zavoduna zərbə endirdi  |     19:00 Dövriyyədə olan ödəniş kartlarının sayı açıqlandı  |     18:57 Sumqayıtda yaşayış binasında yanğın - Xəsarət alan var  |     18:51 "Karvan-Yevlax" futbolçusu ilə yollarını ayırıb  |     17:55 Paytaxtın hansı küçələrində sıxlıq var?  |     17:52 Yasamalda ictimai iaşə müəssisəsində ciddi nöqsanlar aşkarlanıb  |     17:42 1 milyonluq kriptovalyutanı qanunsuz ələ keçirənlər tutuldu - Kiberpolisdən əməliyyat (Video)  |     17:40 Azərbaycanda bu il qeydə alınan zəlzələlərin sayı AÇIQLANDI  |     17:29 Bakının iki rayonunda qaz olmayacaq  |     17:09 Bu il Azərbaycan və ona bitişik ərazilərdə 19 zəlzələ hiss edilib  |     16:54 Ramiz Mehdiyevin kürəkəni məhkəməni uduzdu, tələbi rədd olundu  |     16:50 Azərbaycanda 5 yaşlı uşaq qızdırmadan öldü  |     15:39 İsrail ordusu "Hizbullah"a PUA-lardan zərbələr endirdi, ölənlər var  |     15:28 Qəbələdə qəza - Xəsarət alanlar var  |     14:49 Cəlilabadda saxta alkoqollu içkilərin satışa çıxarıldığı aşkarlanıb  |     14:48 Ermənistan vətəndaşlarının məhkəməsində daha bir təqsirləndirilən şəxs son söz çıxışını yekunlaşdırıb  |     13:17 Hondurasda yeni prezidentin adı açıqlandı  |    
Left Banner
Right Banner

Problemli kreditlərlə bağlı şikayətlərə niyə cavab verilmir? - AÇIQLAMA

15.05.2019 15:44 3 892
Problemli kreditlərlə bağlı şikayətlərə niyə cavab verilmir? - AÇIQLAMA
Problemli kreditlərin həlli ilə bağlı imzalanmış fərmandan sonra martın 28-də müvafiq siyahı açıqlanıb. Tam siyahı isə aprelin 15-də məlum olub.

Bundan sonra bəzi vətəndaşlar adlarını siyahıda tapmadığı üçün şikayətlərini Maliyyə Bazarlarına Nəzarət Palatasının elektron portalında yaradılmış “Apellyasiya komissiyasına müraciət” bölümünə ünvanlayıblar.

Verilən məlumatlara görə, Apellyasiya komissiyası müraciətə baxdıqdan sonra 15 gün müddətində şikayəti cavablandırır. Ancaq bəzi vətəndaşlar şikayətlərindən 15-20 gün keçməsinə baxmayaraq, cavab almadıqlarını bildirirlər.

Məsələ ilə bağlı Oxu.Az Maliyyə Bazarlarına Nəzarət Palatasına mətbuat katibi Elşən Allahverdiyev ilə əlaqə saxlayıb.

Onun sözlərinə görə, bəzi şikayətlər xüsusi araşdırma tələb etdiyi üçün qanunda göstərildiyi kimi, 30 iş günü müddətində həmin vətəndaşlara cavab veriləcək:

“Bizə daxil olan bütün şikayətlər xüsusi araşdırma tələb edir. Vətəndaşlar maliyyə hesabatında səhv hesablandığından şikayətlənir, biz bununla bağlı həmin banklara sorğu göndəririk. Bankdan aldığımız cavabları mövcud vəziyyətə uyğunlaşdırırıq, analiz edib, vətəndaşa 30 iş günü müddətində cavab veririk.

Bu qrafik dəyişməz olaraq qalır. Bu müddət ərzində mütləq olaraq vətəndaşa cavab veriləcək. Qeyd edim ki, 30 iş günü tamam olmamasına baxmayaraq, ilkin müraciətlər artıq cavablandırılıb.

Bəzən olur ki, vətəndaşlar istənilən halda ona verilən məbləği yoxlamaq üçün apellyasiya şikayəti verirlər. Müraciətlərin çoxu fərmanın aid olmadığı vətəndaşlara məxsusdur”.скачать dle 11.3