Mojo.az Banner
23:04 Neymar və Vinisius millidən kənarda qala bilər  |     22:58 Bu şəxslərin maaşı artırıldı  |     22:53 "Ayağını qoyursan, mərmər qopur" - "Şamaxinka"da təhlükə yaradan piyada keçidi ləğv ediləcək? (Video)  |     22:49 ATU-nun müəllimi vəfat etdi  |     22:44 Gəncədə 36 yaşlı piyadanı avtomobil vurdu  |     22:36 Səfərbərlik və Hərbi Xidmətə Çağırış üzrə Dövlət Xidmətində YENİ TƏYİNAT  |     22:31 Heç kimin almadığı ən yaxşı 10 avtomobil - SİYAHI  |     22:25 Azərbaycanda ən məşhur sosial şəbəkələr açıqlandı  |     22:20 Yeni ili bölgələrdə qarşılamaq neçəyə başa gələcək?  |     22:12 İşğal zamanı Laçına nə qədər ziyan dəyib? - Məbləğ açıqlandı  |     22:04 Yeməkdən dərhal sonra çay içmək olmaz - Yan təsiri var  |     21:59 Rusiyanın noyabrda nəzarətə götürdüyü Ukrayna ərazisinin sahəsi açıqlandı  |     21:52 İsmayıllıda qeyri-adi adət: Ölən adamı öz həyətində basdırıblar - Video  |     21:45 KİV: Makron və Zelenski Avropa liderləri, Uitkoff ilə danışıqlar aparıblar  |     21:40 Ərdoğan Türkiyə sahillərində vurulan gəmilərlə bağlı XƏBƏRDARLIQ ETDİ  |     21:33 Ruben Vardanyanın məhkəməsində ifadələr dinlənilib  |     21:27 Uraldakı Azərbaycan icmasının yeni rəhbəri saxlanıldı  |     21:21 Honq-Konqda baş verən yanğın hadisəsi ilə bağlı 14 nəfər həbs edilib  |     21:13 Şərurda evlərdən oğurluq edən şəxslər saxlanılıb  |     21:07 Azərbaycanda sümük iliyi köçürülməsini həyata keçirəcək tibb müəssisələrinin sayı artıb  |    
Left Banner
Right Banner

Problemli kreditlərlə bağlı şikayətlərə niyə cavab verilmir? - AÇIQLAMA

15.05.2019 15:44 3 844
Problemli kreditlərlə bağlı şikayətlərə niyə cavab verilmir? - AÇIQLAMA
Problemli kreditlərin həlli ilə bağlı imzalanmış fərmandan sonra martın 28-də müvafiq siyahı açıqlanıb. Tam siyahı isə aprelin 15-də məlum olub.

Bundan sonra bəzi vətəndaşlar adlarını siyahıda tapmadığı üçün şikayətlərini Maliyyə Bazarlarına Nəzarət Palatasının elektron portalında yaradılmış “Apellyasiya komissiyasına müraciət” bölümünə ünvanlayıblar.

Verilən məlumatlara görə, Apellyasiya komissiyası müraciətə baxdıqdan sonra 15 gün müddətində şikayəti cavablandırır. Ancaq bəzi vətəndaşlar şikayətlərindən 15-20 gün keçməsinə baxmayaraq, cavab almadıqlarını bildirirlər.

Məsələ ilə bağlı Oxu.Az Maliyyə Bazarlarına Nəzarət Palatasına mətbuat katibi Elşən Allahverdiyev ilə əlaqə saxlayıb.

Onun sözlərinə görə, bəzi şikayətlər xüsusi araşdırma tələb etdiyi üçün qanunda göstərildiyi kimi, 30 iş günü müddətində həmin vətəndaşlara cavab veriləcək:

“Bizə daxil olan bütün şikayətlər xüsusi araşdırma tələb edir. Vətəndaşlar maliyyə hesabatında səhv hesablandığından şikayətlənir, biz bununla bağlı həmin banklara sorğu göndəririk. Bankdan aldığımız cavabları mövcud vəziyyətə uyğunlaşdırırıq, analiz edib, vətəndaşa 30 iş günü müddətində cavab veririk.

Bu qrafik dəyişməz olaraq qalır. Bu müddət ərzində mütləq olaraq vətəndaşa cavab veriləcək. Qeyd edim ki, 30 iş günü tamam olmamasına baxmayaraq, ilkin müraciətlər artıq cavablandırılıb.

Bəzən olur ki, vətəndaşlar istənilən halda ona verilən məbləği yoxlamaq üçün apellyasiya şikayəti verirlər. Müraciətlərin çoxu fərmanın aid olmadığı vətəndaşlara məxsusdur”.скачать dle 11.3