Mojo.az Banner
15:26 MİDA mənzillərini qanunsuz satanlar saxlanıldı  |     15:25 Rusiyadan Azərbaycana halal adı altında donuz ətli konservlər gətirilib - FOTO  |     14:46 Bəzi hallarda hamilələrə əlavə məzuniyyət günləri veriləcək  |     14:36 Azərbaycanda bir vəkilə xəbərdarlıq edildi - Digəri cərimələndi  |     14:35 Bakıda vətəndaşın evini 30 il zəbt edən məcburi köçkün cərimə edildi  |     14:33 Bəzi şəxslərin məzuniyyət günlərinə əlavələr olunacaq  |     14:31 KİV: Türkiyə altı ay ərzində Ermənistanla quru sərhədini aça bilər  |     14:27 Bir neçə abonentin borcuna görə binaya istiliyin verilməsi niyə dayandırılır? - RƏSMİ AÇIQLAMA (Video)  |     14:26 Bakıda qazi adı ilə avtomobilin nömrəsini gizlədən şəxs həbs edildi  |     14:23 Dövlət Suverenliyi Günü bayramlar sırasına daxil edilir  |     14:20 Əcnəbi şəxslərlə müddətli əmək müqaviləsi bağlana biləcək  |     14:17 Naxçıvanda narkotikin təsiri altında olan sürücü SAXLANILDI  |     14:16 Ağsuda dələduzluq edən "vəzifəli şəxs" həbs olundu  |     14:15 Azərbaycanda yeni topoqrafik xəritə hazırlanıb  |     14:14 ABŞ ordusunun briqada generalı Azərbaycana gəlib  |     14:12 Azərbaycanda hərbi xidmətə çağırışla bağlı YENİLİK  |     14:10 Azadlığa çıxan kişi sevgilisini döydü, yenidən həbs olundu  |     14:06 Ortaaylıq əməkhaqqı artıb: Ən yüksək göstərici Bakıda qeydə alınıb  |     13:19 Bakıda qadın işlədiyi mağazada bıçaqlandı - Əri tutuldu  |     13:17 87 yaşlı kişi "KamAZ"ın altında qalıb öldü  |    
Left Banner
Right Banner

Problemli kreditlərlə bağlı şikayətlərə niyə cavab verilmir? - AÇIQLAMA

15.05.2019 15:44 3 856
Problemli kreditlərlə bağlı şikayətlərə niyə cavab verilmir? - AÇIQLAMA
Problemli kreditlərin həlli ilə bağlı imzalanmış fərmandan sonra martın 28-də müvafiq siyahı açıqlanıb. Tam siyahı isə aprelin 15-də məlum olub.

Bundan sonra bəzi vətəndaşlar adlarını siyahıda tapmadığı üçün şikayətlərini Maliyyə Bazarlarına Nəzarət Palatasının elektron portalında yaradılmış “Apellyasiya komissiyasına müraciət” bölümünə ünvanlayıblar.

Verilən məlumatlara görə, Apellyasiya komissiyası müraciətə baxdıqdan sonra 15 gün müddətində şikayəti cavablandırır. Ancaq bəzi vətəndaşlar şikayətlərindən 15-20 gün keçməsinə baxmayaraq, cavab almadıqlarını bildirirlər.

Məsələ ilə bağlı Oxu.Az Maliyyə Bazarlarına Nəzarət Palatasına mətbuat katibi Elşən Allahverdiyev ilə əlaqə saxlayıb.

Onun sözlərinə görə, bəzi şikayətlər xüsusi araşdırma tələb etdiyi üçün qanunda göstərildiyi kimi, 30 iş günü müddətində həmin vətəndaşlara cavab veriləcək:

“Bizə daxil olan bütün şikayətlər xüsusi araşdırma tələb edir. Vətəndaşlar maliyyə hesabatında səhv hesablandığından şikayətlənir, biz bununla bağlı həmin banklara sorğu göndəririk. Bankdan aldığımız cavabları mövcud vəziyyətə uyğunlaşdırırıq, analiz edib, vətəndaşa 30 iş günü müddətində cavab veririk.

Bu qrafik dəyişməz olaraq qalır. Bu müddət ərzində mütləq olaraq vətəndaşa cavab veriləcək. Qeyd edim ki, 30 iş günü tamam olmamasına baxmayaraq, ilkin müraciətlər artıq cavablandırılıb.

Bəzən olur ki, vətəndaşlar istənilən halda ona verilən məbləği yoxlamaq üçün apellyasiya şikayəti verirlər. Müraciətlərin çoxu fərmanın aid olmadığı vətəndaşlara məxsusdur”.скачать dle 11.3