14:49 "Qarabağ"ın oyunçuları "Çelsi" ilə oyuna görə mükafat alacaqlar - MƏBLƏĞ  |     14:36 Kadi Borgeslə bağlı BƏD XƏBƏR: Yaşıl meydanlara gələn il qayıdacaq  |     14:31 Ailəvi istirahət mərkəzindəki quşlar aidiyyəti üzrə təhvil verildi  |     14:20 Həbs olunan direktor aldığı rüşvəti kimlərlə böldüyünü açıqladı – DETALLAR  |     14:15 Horadiz–Cəbrayıl-Zəngilan–Ağbənd avtomobil yolu ödənişli olacaq  |     14:04 Paşinyan: "Azərbaycandan Türkiyəyə yüklərin tranzitini təmin etməyə hazırıq"  |     14:03 Leyla və Arzu Əliyevalar Talassemiya Mərkəzində olublar - FOTO  |     13:59 "Tərtər işi" ilə bağlı həbs edilən general Bəkir Orucovla bağlı qərar verildi  |     13:41 Təhsil sektorunun müdirinə TÖHMƏT VERİLDİ  |     13:32 Polis Akademiyası kursantlarından “Zəfər təntənəsi” - Video  |     13:30 Türkiyə F-16-ları Bakıda keçiriləcək paradda iştirak edəcək  |     13:22 Ermənistan hökuməti müdafiə ehtiyacları üçün əlavə 11 milyon dollar ayıracaq  |     13:04 "Neftçi" klubu 2500 manat cərimələndi  |     12:53 "2030-cu ilə qədər Aİ-yə üzv olmaq istəyirik" - Kobaxidze  |     12:50 Qəbul və buraxılış imtahanlarında “köməklik” göstərən şəxslərin cinayət işi məhkəməyə göndərildi  |     12:40 Mühafizəçi direktorun evindən antik əşyalar oğurlayıb - 200 minlik cinayətin DETALLARI  |     12:40 "Sovetski"dəki 50-dən artıq binaya tarixi bina statusu veriləcək  |     12:33 Yaponiyada ordu ayılara görə səfərbər edildi  |     12:26 6 noyabr Azərbaycan Televiziyası və Radiosu Günüdür  |     12:20 Alimlər idmanla bağlı məşhur mifi aradan qaldırıblar  |    

Problemli kreditlərlə bağlı şikayətlərə niyə cavab verilmir? - AÇIQLAMA

Problemli kreditlərin həlli ilə bağlı imzalanmış fərmandan sonra martın 28-də müvafiq siyahı açıqlanıb. Tam siyahı isə aprelin 15-də məlum olub.

Bundan sonra bəzi vətəndaşlar adlarını siyahıda tapmadığı üçün şikayətlərini Maliyyə Bazarlarına Nəzarət Palatasının elektron portalında yaradılmış “Apellyasiya komissiyasına müraciət” bölümünə ünvanlayıblar.

Verilən məlumatlara görə, Apellyasiya komissiyası müraciətə baxdıqdan sonra 15 gün müddətində şikayəti cavablandırır. Ancaq bəzi vətəndaşlar şikayətlərindən 15-20 gün keçməsinə baxmayaraq, cavab almadıqlarını bildirirlər.

Məsələ ilə bağlı Oxu.Az Maliyyə Bazarlarına Nəzarət Palatasına mətbuat katibi Elşən Allahverdiyev ilə əlaqə saxlayıb.

Onun sözlərinə görə, bəzi şikayətlər xüsusi araşdırma tələb etdiyi üçün qanunda göstərildiyi kimi, 30 iş günü müddətində həmin vətəndaşlara cavab veriləcək:

“Bizə daxil olan bütün şikayətlər xüsusi araşdırma tələb edir. Vətəndaşlar maliyyə hesabatında səhv hesablandığından şikayətlənir, biz bununla bağlı həmin banklara sorğu göndəririk. Bankdan aldığımız cavabları mövcud vəziyyətə uyğunlaşdırırıq, analiz edib, vətəndaşa 30 iş günü müddətində cavab veririk.

Bu qrafik dəyişməz olaraq qalır. Bu müddət ərzində mütləq olaraq vətəndaşa cavab veriləcək. Qeyd edim ki, 30 iş günü tamam olmamasına baxmayaraq, ilkin müraciətlər artıq cavablandırılıb.

Bəzən olur ki, vətəndaşlar istənilən halda ona verilən məbləği yoxlamaq üçün apellyasiya şikayəti verirlər. Müraciətlərin çoxu fərmanın aid olmadığı vətəndaşlara məxsusdur”.скачать dle 11.3




Şahidi olduğunuz hadisələri çəkib bizə göndərin!




            3 763 15.05.19 15:44