Problemli kreditlərlə bağlı şikayətlərə niyə cavab verilmir? - AÇIQLAMA » Median.Az - Bütün xəbərlər bir ünvanda
23:01 Qohum evliliyi üçün valideyn övladından imtina edə bilər?  |     22:54 Bu universitetdə dərslər onlayn keçiriləcək  |     22:49 Ölkədə uşaqların sayı niyə azalır? - Səbəblər və çıxış yolu  |     22:43 Hollywood filmlərini sızdırdı - 57 ay həbs cəzası aldı  |     22:38 Azərbaycanda 78 yaşlı şəxs peşə məktəbinə qəbul olub  |     22:31 Təyyarə qəzasından sonra ögey qardaşları ortaya çıxdı - VİDEO  |     22:25 Sabiq qərargah rəisi dünyasını dəyişdi  |     22:16 "JOY Travel" şirkətinin rəhbərlərindən biri həbs edildi  |     22:11 3 aydan sonra hərbi xidmətə gedəcəkmiş - Yeniyetmənin meyiti tapıldı  |     22:02 Rusiya məhkəməsi azərbaycanlı iş adamını cinayətdə təqsirli bilib?  |     21:54 Trampın qızıldan heykəli qoyuldu  |     21:49 Azərbaycan Əfqanıstana "AI-92" markalı benzinin tədarükünə başlayıb  |     21:41 Rusiya Ukraynaya zərbə endirib, beş nəfər həlak olub  |     21:35 Zaxarova: Rusiyanın sərhəd gəmisi gələn həftə Bakı limanına daxil olacaq  |     21:26 "Oleq Bakinski"nin şikayəti təmin olunmayıb  |     21:21 Eyfel qülləsi bağlanıb  |     21:14 Naxçıvanda Memar Əcəminin abidəsi ucaldılacaq  |     21:08 Teymur Rəcəbov Bakıda "Formula 1" pilotları ilə şahmat oynayıb  |     21:00 Yanvar-avqust aylarında İİV-ə yoluxan 42 nəfər narkotik istifadəçisi olub  |     20:55 Ötən səkkiz ayda narkotiklərlə bağlı 3614 nəfər cinayət məsuliyyətinə cəlb edilib, 67-si əcnəbidir  |    

Problemli kreditlərlə bağlı şikayətlərə niyə cavab verilmir? - AÇIQLAMA

Problemli kreditlərin həlli ilə bağlı imzalanmış fərmandan sonra martın 28-də müvafiq siyahı açıqlanıb. Tam siyahı isə aprelin 15-də məlum olub.

Bundan sonra bəzi vətəndaşlar adlarını siyahıda tapmadığı üçün şikayətlərini Maliyyə Bazarlarına Nəzarət Palatasının elektron portalında yaradılmış “Apellyasiya komissiyasına müraciət” bölümünə ünvanlayıblar.

Verilən məlumatlara görə, Apellyasiya komissiyası müraciətə baxdıqdan sonra 15 gün müddətində şikayəti cavablandırır. Ancaq bəzi vətəndaşlar şikayətlərindən 15-20 gün keçməsinə baxmayaraq, cavab almadıqlarını bildirirlər.

Məsələ ilə bağlı Oxu.Az Maliyyə Bazarlarına Nəzarət Palatasına mətbuat katibi Elşən Allahverdiyev ilə əlaqə saxlayıb.

Onun sözlərinə görə, bəzi şikayətlər xüsusi araşdırma tələb etdiyi üçün qanunda göstərildiyi kimi, 30 iş günü müddətində həmin vətəndaşlara cavab veriləcək:

“Bizə daxil olan bütün şikayətlər xüsusi araşdırma tələb edir. Vətəndaşlar maliyyə hesabatında səhv hesablandığından şikayətlənir, biz bununla bağlı həmin banklara sorğu göndəririk. Bankdan aldığımız cavabları mövcud vəziyyətə uyğunlaşdırırıq, analiz edib, vətəndaşa 30 iş günü müddətində cavab veririk.

Bu qrafik dəyişməz olaraq qalır. Bu müddət ərzində mütləq olaraq vətəndaşa cavab veriləcək. Qeyd edim ki, 30 iş günü tamam olmamasına baxmayaraq, ilkin müraciətlər artıq cavablandırılıb.

Bəzən olur ki, vətəndaşlar istənilən halda ona verilən məbləği yoxlamaq üçün apellyasiya şikayəti verirlər. Müraciətlərin çoxu fərmanın aid olmadığı vətəndaşlara məxsusdur”.скачать dle 11.3




Şahidi olduğunuz hadisələri çəkib bizə göndərin!




            3 694 15.05.19 15:44