“Taxt oyunları” serialında efirə gedən səhv milyonlar qazandırdı » Median.Az - Bütün xəbərlər bir ünvanda
22:39 Putin “Oreşnik” sisteminin seriyalı istehsalını elan edib  |     22:18 Balıq bazarında yerli məhsulların qiyməti UCUZLAŞDI  |     22:02 Samuxda minik avtomobili yük maşını ilə toqquşub, ölən var  |     21:50 Məktəb direktoru faciəvi şəkildə öldü  |     21:28 Türkiyədə 2 bələdiyyə sədri vəzifəsindən uzaqlaşdırılıb, terrorçuluqda ittiham olunurlar  |     21:20 Əfqanıstanda naməlum şəxslər məscidə gələn 12 dindarı qətlə yetirib  |     20:51 Cəlilabadda su bəndi yenidən qurulur  |     20:39 PSJ-nin Kilian Mbappe ilə bağlı apellyasiya şikayəti rədd edilib  |     20:23 Gələn həftə Ukrayna-NATO Şurasının fövqəladə iclası keçiriləcək  |     19:57 2026-cı ildən "Formula 1"də komandaların sayı artacaq  |     19:43 İsrail ordusu İranın nüvə obyektlərinə hücum etmək üçün ümumi razılığa gəlib  |     19:34 Bu məşhurların fəxri adları əllərindən alındı  |     19:25 Şəkər xəstəliyindən bu şəkildə qoruna bilərsiniz - TÖVSİYƏ  |     19:07 Dənizin sağlamlıq üçün faydaları üzə çıxdı  |     18:49 Rüşvət almaqda ittiham olunan sabiq vəzifəli şəxslər hakim qarşısına çıxarılırlar  |     18:40 Xalası oğlu ilə birgə qız qaçırmaq istəyən şəxs HƏBS EDİLDİ  |     18:31 Rusiyada yaşayan azərbaycanlıların nəzərinə: Bu gün son gündür  |     18:22 Azərbaycanda direktor işdən AZAD EDİLDİ  |     18:15 "Bakı Sığorta" ASC ləğv olunur  |     18:07 Anton Krivotsyuk Azərbaycan Premyer Liqasına qayıdır  |    

“Taxt oyunları” serialında efirə gedən səhv milyonlar qazandırdı

HBO-nun fentezi janrında lentə aldığı “Taxt oyunları” serialının səkkizinci mövsümünün dördüncü bölümünü diqqətlə seyr edən tamaşaçılar kadrda olan maraqlı bir səhvi tutublar. Serialın masa arxası səhnəsində Deyeneris Tarqariyenin önündə olan “Starbucks” brendinə məxsus kofe fincanı kadrlarının “screen”ləri yayımlanıb.

“Starbucks”a aid plastik qəhvə stəkanının filmdə peyda olması özlüyündə böyük reklama səbəb olub.

Məhz bu xətayla “Taxt oyunları”nın sonuncu mövsümü sosial şəbəkələrdə ən çox müzakirə olunan mövsüm olub. Belə ki, seriala beş milyondan çox tvit həsr olunub.

Mütəxəssilərin fikrinə görə, “Starbucks” bu müzakirələrlə 2,3 milyard dollarlıq reklam edilib. Film isə sosial şəbəkərlərə və dünyanın müxtəlif ölkələrinin mətbuat orqanları tərəfindən düz 193 min dəfə xatırlanıb.“Starbucks”la “Taxt oyunları”nın adı birlikdə 10 min dəfə çəkilib.

Qara piyar da reklamdır deyənlər yanılmayıblar. Reklamın pisi yaxşısı olmaz.Bu xəta hər iki tərəfə milyonlar qazandırıb.скачать dle 11.3




Şahidi olduğunuz hadisələri çəkib bizə göndərin!




            1 478 09.05.19 12:19