Karqo şirkətlərindən narazı olanların NƏZƏRİNƏ » Median.Az - Bütün xəbərlər bir ünvanda
22:07 "TikTok" dələduzluq etməkdə ittiham olunan şəxs məhkəmə qarşısında  |     21:59 Aİ Ermənistan-Azərbaycan sərhədinin delimitasiyası prosesi çərçivəsində irəliləyişi alqışlayır  |     21:51 AZAL-da yeni təyinat olub  |     21:45 Qazaxıstandan Bakıya əsaslı təmirdən sonra manevr teplovozlarından biri çatdırılıb  |     21:37 Ermənistan və Türkiyənin mədəniyyət nazirləri tarixi körpünün bərpasını müzakirə ediblər  |     21:28 Lerikdə dağda uçqun olub, qaya parçaları yolu bağlayıb  |     21:24 DVX: Azərbaycanda iqlim hədəflərinə dəstək verən sənayelərə vergi güzəştləri kifayət qədərdir  |     21:15 Putin: Rusiyanın Xarkovu tutmaq planı yoxdur  |     21:09 Sabahın hava proqnozu: 16-21 dərəcə isti olacaq  |     21:03 Azərbaycanda məktəb binası boşaldılır: Fəaliyyəti dayandırılacaq?  |     21:01 Türkiyə ordusu Suriya və İraqda daha yeddi terrorçu öldürüb  |     20:54 Abşeronda avtobus qəzaya düşüb, xəsarət alan var  |     20:48 Türkiyədə 28 Fevral Prosesinin generalları əfv edilib  |     20:45 Slovakiyanın baş nazirini gülləyən şəxs sabah məhkəmə qarşısına çıxarılacaq  |     20:34 Mətanət Əsgərqızı DİN yanında İctimai Şuradan qovuldu  |     19:58 Qaxda evdən Gürcüstan vətəndaşının meyiti tapıldı  |     19:55 Belarus Prezidenti Aleksandr Lukaşenkonun Azərbaycana dövlət səfəri başa çatıb - FOTO  |     19:40 Ukraynada səfərbərliklə bağlı yeni qərar: Zelenski qanun imzaladı  |     19:29 Robin Van Persinin yeni komandası bəlli oldu  |     19:10 SOCAR məsləhətçilərlə çirklənmiş torpaqların təmizlənməsinin diaqnostikasını aparır  |    

Karqo şirkətlərindən narazı olanların NƏZƏRİNƏ

Artıq vətəndaşlar xidmətindən narazı qaldıqları karqo şirkətlərindən tənzimləyici quruma şikayət edə biləcəklər.

Bu barədə İnformasiya Kommunikasiya Texnologiyaları Agentliyi məlumat yayıb.

Bildirilib ki, bununla bağlı “E-Şikayət” sistemində poçt xidmətləri üzrə şikayətlərin də qəbuluna başlanıb.

İstifadəçilər bunun üçün müvafiq link vasitəsilə “E-Şikayət” sisteminə daxil ola bilərlər. “İdentifikasiya nömrəsi ilə” bölməsinə daxil olduqdan sonra avtomatik olaraq “Abunəçi” səhifəsinə yönləndirilirlər. Daha sonra isə vətəndaş üçün avtomatik yaradılmış “Abunəçi kabineti”ndən müraciət və ya şikayəti tənzimləyici qurum olan İKTA-ya ünvanlamaq imkanı əldə edilir.

Hazırda həm də “E-Şikayət” sistemi vasitəsilə internet, telefon rabitəsi, mobil internet və mobil telefon kimi telekommunikasiya xidmətləri üzrə də müraciətlərin qəbulu həyata keçirilir.

Həmçinin adıçəkilən sistemdə vətəndaşlarla yanaşı, poçt rabitəsi operatorlarının da müvafiq səhifəyə daxil olması üçün imkan yaradılıb.

Belə ki, lisenziyalı poçt rabitəsi operatorlarının sistemin idarə olunması üzrə təlimatlandırılmış əməkdaşı müraciət və ya şikayətlə tanış olmaq və onu icra etmək üçün qeyd olunan linkə keçid edərək şirkətin rəsmi səhifəsinə daxil ola biləcək.скачать dle 11.3




Şahidi olduğunuz hadisələri çəkib bizə göndərin!




            180 30.04.24 15:57