20:49 Azərbaycanlı qadın Türkiyədə 75 bıçaq zərbəsi ilə öldürüldü  |     20:40 Çexiyanın sabiq prezidenti xəstəxanaya yerləşdirilib  |     20:32 Həbs olunan icra başçısı apellyasiya şikayəti verməkdən İMTİNA ETDİ  |     20:26 Onlar üçün icbari tibbi sığortahaqqı azaldılır  |     20:10 Nepalda qar uçqunu nəticəsində həlak olan alpinistlərin sayı yeddi nəfərə çatıb - YENİLƏNİB  |     19:59 Yaxın vaxtlarda Ermənistan vətəndaş cəmiyyəti nümayəndələri Azərbaycana səfər edəcək  |     19:46 Sadıq Sadıqova yeni VƏZİFƏ VERİLDİ  |     19:38 Maştağada tanışının qətlində təqsirləndirilən şəxsə hökm oxunub  |     19:30 Türkiyədə vəfat edən azərbaycanlı həkim sabiq icra başçısının bacısı qızı imiş  |     19:16 Armen Qriqoryan: "Ermənistanın vətəndaş cəmiyyəti nümayəndələri Azərbaycana səfər edəcəklər"  |     19:01 Himalayda qar uçqunu nəticəsində üç nəfər ölüb, səkkiz nəfər itkin düşüb  |     18:56 Əfqanıstanda zəlzələdə ölənlərin sayı artdı  |     18:42 Paşinyan da namizəd oldu  |     18:14 Bu dondurmalar torpağa basdırıldı - Video  |     18:06 Bu avtomobillər üçün aksiz dərəcəsi artırılır  |     18:06 Təhsil krediti üçün 83 mindən çox müraciət oldu  |     17:38 Monqolustandan gətirilən ətlərə etibar etmək olar? - AİB sədri cavab verdi  |     17:23 Erməni katolikosun qardaşı həbs edildi  |     17:16 12 milyonluq mənimsəmədə təqsirləndirilən şəxs: "Maaşımdan əlavə vəsaitlər də almışam"  |     17:08 Paytaxtda direktor təyinatı NARAZILIĞA SƏBƏB OLDU: Müəllimlər dərsə girməkdən imtina ediblər  |    

Ekspert Ələt-Astara yolundakı qəzaların səbəbini açıqladı — Təkliflərini verdi

Xəbər verdiyimiz kimi, ötən gün yeni Ələt-Astara yolunun Biləsuvar rayonu ərazisindən keçən hissədə ağır yol qəzası nəticəsində 2 nəfər ölüb, 1 nəfər isə yaralanıb.

Median.Az-ın məlumatına görə, sözügedən hadisə ilə bağlı fikirlərini bölüşən yol təhlükəsizliyi məsələləri üzrə ekspert Ərşad Hüseynov həmin yolda tez-tez belə ağır qəzaların baş verməsinin əsas səbəbi kimi süni işıqlandırmanın olmamasını göstərib.

“Diqqət edirsinizsə, ağır hadisələrin mütləq əksəriyyəti qaranlıq vaxtı baş verir. Əsas səbəb də bununla bağlıdır. Yolda süni işıqlandırma yoxdur, yüksək sürətlə intensiv qarşılıqlı hərəkət var (demək olar ki, hər zaman qarşı hərəkət hissəsi ilə avtomobil gəlir)”, - Hüseynov sosial şəbəkə hesabında qeyd edib.


O, bu şəraitdə iki ciddi problemin yarandığını bildirib:

“1) sürüclərin bəziləri yaxın işıqdan istifadəyə məcbur olduğuna görə zəruri məsafəni görə bilmir, orada olan istənilən maneə (dayanan avtomobil, hətta azacıq döngələrdə qoruyucu sədlər və s.) sürücü üçün görünməz olur. Yaxın işığın düşdüyü məsafədə həmin maneəni görən sürücünün manevr imkanı ya olmur, ya da sərt manevr edərək qəzaya uğrayır;
2) xeyli sürücü qarşıdan gələnlərə məhəl qoymadan uzaq işıqla sürür. Bu halda uzaq işıq gözünə düşən sürücü praktiki olaraq heç nəyi görmür, qarşıda gözlənilməz maneəyə və ya döngələrdə ayırıcı zolaqdakı və ya yolkənarı qoruyucu səddə çırpılır”.

Hüseynov problemi aradan qaldırmaq üçün bir neçə təklif irəli sürüb:

“1) Ləngitmədən həmin yol tam işıqlandırılmalıdır. Müsair az enerji sərf edən, hətta alternativ enerjidən istifadə edən işıqlandırma sistemi yaradılmalıdır;

2) Bütün yol boyu nişanlanma xətləri müasir işıqqaytarıcı boyalarla işlənməlidir, özü də hərəkət hissələrinin kənarları avtomagistral üçün nəzərdə tutulan 1.2 xətti ilə işarələnməlidir. Ayırıcı zolaqdakı və kənarlardakı qoruyuci sədlər isə standarta uyğun işıqqaytarıcı elementlərlə (üçbucaqlı bayraqçıqlarla) təmin edilməlidir”.

Ekspert sürücülərə bunları tövsiyə edib:

“1) 5.1 nişanına və üzərində "110-120" yazılan 3.24 nişanına aldanıb çox yüksək sürətlə sürməsinlər (xüsusən qaranlıqda), görünmə şəraitinə uyğun sürət seçsinlər;
2) İşıq cihazlarından düzgün istifadə etsinlər, digər sürücülərə hörmət edərək, qarşıdan gələnlər varsa, qaydalara uyğun olmaqla uzaq işıqdan istifadə etməsinlər”.скачать dle 11.3




Şahidi olduğunuz hadisələri çəkib bizə göndərin!




            1 850 31.08.19 22:00