“Taxt oyunları” serialında efirə gedən səhv milyonlar qazandırdı » Median.Az - Bütün xəbərlər bir ünvanda
20:39 Dövlət Xidməti "Telegram" hücumlarını araşdırır  |     20:33 İtaliyalı modelyer Corcio Armani vəfat edib  |     20:27 Bu ilin səkkiz ayında Qazaxın 122 ha ərazisi minalardan təmizlənib  |     20:20 Azərbaycan boksçusu dünya çempinatına qələbə ilə başlayıb  |     20:15 Azərbaycan Türkiyənin COP31-ə ev sahibliyi namizədliyini alqışlayır  |     20:08 Azərbaycan XİN funikulyor qəzası nəticəsində çoxsaylı insan ölümü ilə bağlı Portuqaliyaya başsağlığı verib  |     20:02 Vilayət Eyvazov Naftalanda vətəndaşları qəbul edib  |     19:57 Azərbaycanın un ehtiyatlarının həcmi açıqlanıb  |     19:50 Xüsusi mühafizə olunan təbiət ərazilərinin inkişafı fondlarının ötənilki gəlirləri və xərcləri açıqlanıb  |     19:45 Aİ-nin AŞ-dəki nümayəndə heyəti: Azərbaycan və Ermənistanın sülh sazişini imzalaması və ratifikasiya etməsi vacibdir  |     19:36 Bakıda marketdən lotereya biletləri oğurlanıb  |     19:28 Portuqaliyada matəm elan edilib  |     19:23 "Şahdəniz Kompressiya" layihəsi üçün əsas tikinti müqaviləsi imzalanıb  |     19:16 "Mançester Yunayted" qapçısını satmağa hazırdır  |     19:10 Ermənistanın ABŞ-yə yeni təyin olunmuş səfirinin qardaşı saxlanılıb  |     19:01 "Kəpəz" İdarə Heyətinin üzvü ilə yollarını ayırıb  |     18:56 Nazir: "Rusiya nümayəndə heyəti MDB Oyunları ilə əlaqədar Azərbaycana səfər edəcək"  |     18:49 Maştağada 34 yaşlı qadını avtomobil vuraraq öldürüb  |     18:41 Argentina Prokurorluğu Niderlandda nasistlərin oğurladığı rəsmi müsadirə edib  |     18:31 "Oleq Bakinski" məhkəmədən bəraət istədi  |    

“Taxt oyunları” serialında efirə gedən səhv milyonlar qazandırdı

HBO-nun fentezi janrında lentə aldığı “Taxt oyunları” serialının səkkizinci mövsümünün dördüncü bölümünü diqqətlə seyr edən tamaşaçılar kadrda olan maraqlı bir səhvi tutublar. Serialın masa arxası səhnəsində Deyeneris Tarqariyenin önündə olan “Starbucks” brendinə məxsus kofe fincanı kadrlarının “screen”ləri yayımlanıb.

“Starbucks”a aid plastik qəhvə stəkanının filmdə peyda olması özlüyündə böyük reklama səbəb olub.

Məhz bu xətayla “Taxt oyunları”nın sonuncu mövsümü sosial şəbəkələrdə ən çox müzakirə olunan mövsüm olub. Belə ki, seriala beş milyondan çox tvit həsr olunub.

Mütəxəssilərin fikrinə görə, “Starbucks” bu müzakirələrlə 2,3 milyard dollarlıq reklam edilib. Film isə sosial şəbəkərlərə və dünyanın müxtəlif ölkələrinin mətbuat orqanları tərəfindən düz 193 min dəfə xatırlanıb.“Starbucks”la “Taxt oyunları”nın adı birlikdə 10 min dəfə çəkilib.

Qara piyar da reklamdır deyənlər yanılmayıblar. Reklamın pisi yaxşısı olmaz.Bu xəta hər iki tərəfə milyonlar qazandırıb.скачать dle 11.3




Şahidi olduğunuz hadisələri çəkib bizə göndərin!




            1 859 09.05.19 12:19