“Taxt oyunları” serialında efirə gedən səhv milyonlar qazandırdı » Median.Az - Bütün xəbərlər bir ünvanda
23:03 Alimlər ananın yaşının uşağın sağlamlığına təsirini araşdırdı: Yaş artdıqca...  |     22:57 Din xadimləri yaslarda "ehsan"ın qalmasında niyə maraqlıdır və dövlət müdaxilə etməlidirmi?  |     22:51 Bəzi ərazilərdə işıq olmayacaq  |     22:45 Xəstəxana tenderin qalibinə 77 777, 77 manat ödəyəcək  |     22:37 Almaniya vətəndaşları İrandan Azərbaycana təxliyə edildi  |     22:32 Axundun qaçırdığı 16 yaşlı qızın ailəsində faciə baş verib: Hadisənin detalları - VİDEO  |     22:26 Tramp İranın Qətərdəki ABŞ hərbi bazasına hücumuna görə təcili müşavirə çağırdı  |     22:21 Rəsmi Dohadan İranın ölkədəki ABŞ hərbi bazalarına hücumu ilə bağlı SƏRT BƏYANAT  |     22:13 XİN: Ermənistanın regionda sülhə sadiqlik iddiası onun hərəkətləri ilə uyğun gəlmir  |     21:58 Serbiya silah ixracatını dayandırıb  |     21:50 Azərbaycanda unun topdansatış qiymətləri AÇIQLANDI  |     21:43 İran Qətəri vurdu - Video  |     21:36 Ağ Ev İranı Hörmüz boğazını bağlamaqdan çəkinməyə çağırıb  |     21:31 “Air France” İsrail və Livana uçuşları dayandırıb  |     21:26 Zaqatalada Talaçay çayından sel keçib, mühafizə bəndi qəzalı vəziyyətə düşüb  |     21:21 Bakıda 12 kiloqram narkotik aşkarlanıb  |     21:14 Hörmüz boğazının bağlanması ehtimalı səbəbindən üç gəmi istiqamətini dəyişib  |     21:08 Ötən ay 30 minə yaxın əcnəbi Azərbaycanda qeydiyyata alınmaq üçün müraciət edib  |     21:01 Bakıdakı turnir UFC tarixində ən uzunmüddətli yarışlardan olub  |     20:56 Elariz Məmmədoğlunun qızı məhkəmədə ifadə verəcək  |    

“Taxt oyunları” serialında efirə gedən səhv milyonlar qazandırdı

HBO-nun fentezi janrında lentə aldığı “Taxt oyunları” serialının səkkizinci mövsümünün dördüncü bölümünü diqqətlə seyr edən tamaşaçılar kadrda olan maraqlı bir səhvi tutublar. Serialın masa arxası səhnəsində Deyeneris Tarqariyenin önündə olan “Starbucks” brendinə məxsus kofe fincanı kadrlarının “screen”ləri yayımlanıb.

“Starbucks”a aid plastik qəhvə stəkanının filmdə peyda olması özlüyündə böyük reklama səbəb olub.

Məhz bu xətayla “Taxt oyunları”nın sonuncu mövsümü sosial şəbəkələrdə ən çox müzakirə olunan mövsüm olub. Belə ki, seriala beş milyondan çox tvit həsr olunub.

Mütəxəssilərin fikrinə görə, “Starbucks” bu müzakirələrlə 2,3 milyard dollarlıq reklam edilib. Film isə sosial şəbəkərlərə və dünyanın müxtəlif ölkələrinin mətbuat orqanları tərəfindən düz 193 min dəfə xatırlanıb.“Starbucks”la “Taxt oyunları”nın adı birlikdə 10 min dəfə çəkilib.

Qara piyar da reklamdır deyənlər yanılmayıblar. Reklamın pisi yaxşısı olmaz.Bu xəta hər iki tərəfə milyonlar qazandırıb.скачать dle 11.3




Şahidi olduğunuz hadisələri çəkib bizə göndərin!




            1 811 09.05.19 12:19