14:54 Azərbaycan deputatları İrəvana getməkdən imtina etdi  |     14:49 Hakan Fidanın müavini Bakıya gəlib  |     14:41 Evdən 15 500 manat oğurlandı  |     14:40 Ermənistan vətəndaşlarının məhkəməsində zərərçəkmişlərin ifadələri elan olundu  |     14:34 Dövlət komitəsinin sektor müdiri vəfat etdi  |     14:22 Tramp Rusiyanın "Burevestnik" raketlərinin sınaqlarına münasibət bildirib  |     14:16 Azərbaycan nümayəndə heyəti Avronest PA-nın İrəvandakı plenar sessiyasında iştirak etməyəcək  |     14:10 MTV ilə bağlı cərimə protokolu yazıldı - Bu verilişə görə  |     14:02 Azərbaycan Rusiyadan qoyun ətinin alışını kəskin artırıb  |     13:57 Bakıda 2 nəfərin barmağına üzük sıxışdı, nazirlik köməyə çatdı  |     13:53 XƏBƏRDARLIQ - Bakıdakı bu binalarda divara bir mismar belə vurmaq olmaz!  |     13:45 Bakıda unudulan abidələr "yenidən kəşf olunur" - Siyahı 24 ildən sonra yenilənir  |     13:40 Qızılın qiyməti enib, gümüş bahalaşıb  |     13:32 Səngəçalda dağda köməksiz qalan şəxs xilas edilib - Video  |     13:27 "Instagram"da yenilik - artıq videolara...  |     13:19 Sumqayıtda qadın keçmiş ərini döydürüb? - İDDİA ( VİDEO)  |     13:13 Ramazan ayı bu tarixdə başlayacaq  |     13:06 Qəbələdə ağır qəza: 74 yaşlı qadın öldü  |     13:05 Bağça müəllimlərinin işə qəbul üzrə keçid balı AÇIQLANDI - FOTO  |     13:05 İndoneziyada zəlzələ baş verib  |    

“Taxt oyunları” serialında efirə gedən səhv milyonlar qazandırdı

HBO-nun fentezi janrında lentə aldığı “Taxt oyunları” serialının səkkizinci mövsümünün dördüncü bölümünü diqqətlə seyr edən tamaşaçılar kadrda olan maraqlı bir səhvi tutublar. Serialın masa arxası səhnəsində Deyeneris Tarqariyenin önündə olan “Starbucks” brendinə məxsus kofe fincanı kadrlarının “screen”ləri yayımlanıb.

“Starbucks”a aid plastik qəhvə stəkanının filmdə peyda olması özlüyündə böyük reklama səbəb olub.

Məhz bu xətayla “Taxt oyunları”nın sonuncu mövsümü sosial şəbəkələrdə ən çox müzakirə olunan mövsüm olub. Belə ki, seriala beş milyondan çox tvit həsr olunub.

Mütəxəssilərin fikrinə görə, “Starbucks” bu müzakirələrlə 2,3 milyard dollarlıq reklam edilib. Film isə sosial şəbəkərlərə və dünyanın müxtəlif ölkələrinin mətbuat orqanları tərəfindən düz 193 min dəfə xatırlanıb.“Starbucks”la “Taxt oyunları”nın adı birlikdə 10 min dəfə çəkilib.

Qara piyar da reklamdır deyənlər yanılmayıblar. Reklamın pisi yaxşısı olmaz.Bu xəta hər iki tərəfə milyonlar qazandırıb.скачать dle 11.3




Şahidi olduğunuz hadisələri çəkib bizə göndərin!




            1 892 09.05.19 12:19