Mojo.az Banner
23:01 Lənkəranda açıq sahədə yanğın başlayıb  |     22:29 Avtomobildə telefonu simsiz şarj edərkən buna diqqət edin – XƏBƏRDARLIQ  |     22:20 “ChatGPT”-də limitlər aradan qalxır: Pulsuz istifadəçilər nə əldə edəcək?  |     21:57 Türkiyədə azərbaycanlı iş adamının cəsədi tapıldı - "Bəniz"in keçmiş əridir  |     21:48 Sağlam qalmaq üçün gündə neçə dəqiqə gəzmək lazımdır?  |     21:35 “Dərnəgül” elektrik deposu ilk qatarını qəbul etdi  |     21:26 Etna minlərlə turistin səfərini pozdu  |     21:19 “Dərnəgül” elektrik deposu ilk qatarını qəbul etdi  |     21:01 Sabah Bakının iki rayonunda qaz olmayacaq  |     20:53 Dənizdə batma təhlükəsində olan şəxs xilas edildi  |     20:50 "Toyota" ABŞ-də yarım milyondan çox avtomobili geri çağırır  |     20:48 Bakıda yeniyetmələr elektron qəlyana görə bir-birinin qanını tökdülər  |     20:44 Çində keçmiş məmur edam cəzasına məhkum edildi  |     19:41 Pakistan müdafiə naziri: ABŞ və İran razılaşmaya yaxınlaşır  |     19:36 Yasamalda soyğunçuluq edən şəxs tutuldu  |     19:33 Luis Suaresin möhtəşəm dönüşü gözlənilir  |     19:27 Gəncədə restorandakı qətllə bağlı 7 nəfər HƏBS OLUNDU  |     19:02 Təhsil sənədləri artıq myGov-da – Məzunlarına şad xəbər  |     18:53 Şəhərlərarası marşrutlar üzrə müsabiqənin növbəti qalibləri açıqlandı  |     18:50 Meşəlik ərazidə 16 yaşlı qızın və 29 yaşlı kişinin meyiti aşkarlandı - Lənkəranda müəmmalı hadisə  |    
Left Banner
Right Banner

Çayın gözlənilməz faydaları aşkarlandı

13.11.2018 11:47 5 694
Çayın gözlənilməz faydaları aşkarlandı
Qərbi Avstraliya Universitetinin alimləri müəyyən ediblər ki, gün ərzində bir fincan çay və ya bir ovuc giləmeyvə ürək-damar xəstəlikləri riskini azaldır.

Median.Az
-ın xəbərinə görə, tədqiqatın nəticələri “Live Science” nəşrində dərc edilib.

Mütəxəssislər 1990-cı illərdə başlayan “Danish Diet, Cancer and Health Study” uzunmüddətli tədqiqatında iştirak edən 53 min nəfərin məlumatlarını təhlil ediblər.

Könüllülər gün ərzində hansı qida və bu qidadan nə qədər qəbul etdiklərini yazıblar. Alimlər onların sağlamlığını 23 il ərzində müşahidə ediblər. Təyin olunmuş müddət bitdikdən sonra 12 min nəfərin ürəyində problemlər yaranıb.

Müəyyən edilib ki, gün ərzində 500 milliqram flavonoid qəbul edən könüllülərdə ürəyin işemik xəstəliyi, insult və periferik damar xəstəliyi riski aşağı olub.

Qeyd olunur ki, flavonoidlər lazımi miqdarı bir fincan çay, qaragilə və digər giləmeyvələrdə var.скачать dle 11.3
Mojo.az Banner