Alman avtomobil sənayesi çöküş astanasında: Əfsanəvi brendlər niyə mövqelərini itirir? » Median.Az - Bütün xəbərlər bir ünvanda
23:01 Bakıda ən ucuz mənzillər bu rayonlarda satılır  |     22:55 FHN-ə işə düzəltmək adı ilə daha bir dələduzluq  |     22:50 Azərbaycanda yeni futbol klubu yaradıldı (FOTO)  |     22:43 Süpürgəçilər arasında dava: Məhkəmə qərar verdi  |     22:35 Bu rayonun 18 kəndinin adının yazılışında hərf səhvi var  |     22:30 Azərbaycanda tanınmış siqaret istehsalçıları birləşir  |     22:23 10 manata görə anasını boğmaq istədi: Məhkəmədə "onu bərk qucaqladım" dedi...  |     22:18 Heç vaxt süni intellektlə əvəzlənməyəcək bir peşə açıqlandı  |     22:10 Şagirdin gündəliyinə də ehtiyac qalmayacaq  |     22:03 20 ilə hazırlanıb: Dünyanın ən dəqiq saatı  |     21:58 Zaqatala sakini öz bağında hücuma məruz qaldı  |     21:50 Yararsız pullarını dəyişdirmək istəyənlərin nəzərinə!  |     21:44 Bakıda motosiklet qaçırdılar  |     21:39 Pensiya alanlara şad xəbər: Bu tarixdən artım olacaq  |     21:32 Qanunsuz saxlanılan silah-sursat götürüldü  |     21:26 Ürək xəstəliklərinin 4 erkən əlaməti hansılardır?  |     21:17 Azərbaycanda 8 ayda 2 300-dən çox minik avtomobili istehsal edilib  |     21:10 ATƏT rəsmisi: Minsk prosesinin bağlanması ilə bağlı qərarın icrasına başlanılıb  |     21:04 Cəlilabadda məktəblinin öldürülməsinin təfərrüatları məlum olub  |     20:59 Azərbaycanda elektrikli avtobusların sayı 6 dəfəyə yaxın artıb  |    

Alman avtomobil sənayesi çöküş astanasında: Əfsanəvi brendlər niyə mövqelərini itirir?

Onilliklər boyu etibarlılığın və texnoloji üstünlüyün simvolu sayılan Alman avtomobil sənayesi bu gün dərin böhranla üz-üzədir. Səbəblər arasında istehsal xərclərinin yüksəkliyi, innovasiyaların itirilməsi və Çin kimi ölkələrin elektroavtomobil bazarında liderliyidir.

Qayanrinfo xəbər verir ki, bu barədə UNIAN agentliyinə açıqlamasında "Luaz Motor" şirkətinin baş direktoru Vadim İqnatov məlumat verib.

2025-ci ilin ikinci rübündə "Volkswagen" şirkətinin mənfəəti 36,3% azalaraq 2,3 milyard avroya düşüb. Şirkət 2030-cu ilə qədər 35 min iş yerinin ixtisarını planlaşdırır. Xüsusilə "Audi" və "Porsche" brendləri ciddi itkilərlə üzləşib:

"Audi": Mənfəət 50% azalaraq 1,35 milyard avroya düşüb, avtomobil tədarükləri isə 5,9% azalıb. Şirkət 7,5 min işçini ixtisar etməklə ildə 1 milyard avro qənaət etməyi planlaşdırır.

"Porsche": ABŞ-ın tətbiq etdiyi rüsumlara görə 400 milyon avro itirib və 1,9 min əməkdaşın ixtisarını nəzərdən keçirir.

"Mercedes-Benz": Mənfəət 55,8% azalaraq 2,7 milyard avroya düşüb. Şirkət işçilərə 500 min avroya qədər könüllü təzminat təklif edərək kadr ixtisarına gedir.

İqnatova görə, Alman avtomobil nəhəngləri zamanında elektromobil sektoruna keçidi düzgün dəyərləndirməyiblər və bu, onların rəqabətə davam gətirməməsinə səbəb olub:

"Onlar yeni modellər təqdim edə bilmirlər, bəzi hallarda isə Çindən hazır platformalar alırlar".

Əlavə olaraq, Almaniyada enerji qiymətlərinin artması və atom elektrik stansiyalarının bağlanması, istehsalın maya dəyərini artırıb. Alman avtomobil zavodlarında hələ də yüksək maaşlı işçilərin əli ilə çoxlu sayda əməliyyat yerinə yetirilir, bu isə istehsalın avtomatlaşdırılması baxımından Çindən geri qalmağa səbəb olub.

Avropada avtomobil satışları düşməkdədir. Dizel və benzinlə işləyən avtomobillərə tələbat kəskin azalıb. Əvəzində elektroavtomobillərin satışı 22% artıb. Amma alman istehsalçılar elektroavtomobilləri kifayət qədər sərfəli qiymətə təqdim edə bilmirlər.

Digər tərəfdən, ABŞ prezidenti Donald Trampın tətbiq etdiyi tariflər Alman şirkətlərinin Amerika bazarında da sıxışdırılmasına səbəb olub. Çin bazarında isə alman avtomobilləri artıq əvvəlki kimi populyar deyil.

* BMW fərqli yol seçərək "Neue Klasse" adlı yeni elektroavtomobil platformasına fokuslanır.
* "Mercedes-Benz" və "Audi" gələcəyə dair aydın strategiya ortaya qoya bilmir, bazar payını sürətlə itirirlər.
* "Porsche" isə elektromobillərə keçidlə bağlı ziddiyyətli qərarlarla alıcıları çaşdırır: elektrik modellər pis satılır, benzin modellərinin gələcəyi isə qeyri-müəyyəndir.

Ekspertlərin fikrincə, Alman avtomobil istehsalçıları öz mövqelərini artıq dünya miqyasında əhəmiyyətli dərəcədə itiriblər:

"Alman avtomobilləri bir vaxtlar texnologiya və etibarlılıq nümunəsi idi. İndi isə bu sahədə onları Çin və Yapon avtomobilləri qabaqlayır".

Ən əsası, sənaye köhnə model idarəetmə yanaşmalarına əsaslanmağa davam edir. Əvvəllər uğurlu olan "eyni dizaynın illərlə tətbiqi" strategiyası artıq işlək deyil. Müasir bazar daha çevik və innovativ yanaşmalar tələb edir.

Qeyd: 2025-ci ilin iyun ayında Avropada yeni avtomobil satışları son 10 ayda ən kəskin enişi göstərib. Ən böyük düşüş Almaniyada qeydə alınıb. Eyni zamanda "Mercedes-Benz" ABŞ-da istehsal sahələrini dəyişmək məcburiyyətində qalıb.скачать dle 11.3




Şahidi olduğunuz hadisələri çəkib bizə göndərin!




            249 01.08.25 21:54