Mojo.az Banner
22:50 İstanbul metrosu “Bakı Metropoliteni” QSC-yə yarım milyona məsləhət verəcək  |     22:43 Arayik Harutyunyana ömürlük cəza istənildi - FOTO  |     22:36 "Bu qidaları yeyənlərin dərman atmağa ehtiyacı olmur"  |     22:28 Merts Zelenskidən ukraynalıların ölkəni tərk etməməsi üçün tədbir görməsini xahiş edib  |     22:20 Rusiyada qırıcı təyyarə qəzaya uğrayıb  |     22:12 Prokuror "Fənərbağça"nın iki futbolçusunun həbsini tələb edib  |     22:04 Bakıda IT muzeyi yaradılır  |     22:01 Azərbaycan - İslandiya oyununda ilk hissə başa çatıb  |     21:55 Bəzi rayonlarda leysan yağacaq, şimşək çaxacaq - XƏBƏRDARLIQ  |     21:49 Məktəbdə ZORAKILIQ İDDİASI: "Kəməri çıxarıb bizi bağladı, dərsdən sonra açıb buraxdı"  |     21:40 Bakıxanovda restoranda işçi işığı yandırdı, partlayış baş verdi - Hadisənin TƏFƏRRÜATI  |     21:34 Azərbaycan - İslandiya görüşündə hesab açıldı  |     21:30 ADY Zəngəzur dəhlizinə gedən Horadiz-Ağbənd dəmir yolunun tikintisinə dair məlumat yayıb  |     21:23 Paşinyan: 2026-cı il seçkiləri parlamenti xarici təsir agentlərindən azad etmək imkanıdır  |     21:15 DÇ-2026: Azərbaycan - İslandiya oyunu başlayıb  |     21:03 Hərbçilərin nəşi Türkiyəyə yola salındı  |     20:57 Muazzez Abacının sərvəti açıqlandı  |     20:50 Gəncədə azyaşlı qızı maşın vurdu  |     20:44 Doqquz il öncə itkin düşən Xəyalənin meyiti tapıldı: Əvvəllər də hücuma məruz qalıb  |     20:31 Bişkekdə əyləncə məkanlarının fəaliyyəti məhdudlaşdırılıb  |    
Left Banner
Right Banner

Alman avtomobil sənayesi çöküş astanasında: Əfsanəvi brendlər niyə mövqelərini itirir?

01.08.2025 21:54 366
Alman avtomobil sənayesi çöküş astanasında: Əfsanəvi brendlər niyə mövqelərini itirir?
Onilliklər boyu etibarlılığın və texnoloji üstünlüyün simvolu sayılan Alman avtomobil sənayesi bu gün dərin böhranla üz-üzədir. Səbəblər arasında istehsal xərclərinin yüksəkliyi, innovasiyaların itirilməsi və Çin kimi ölkələrin elektroavtomobil bazarında liderliyidir.

Qayanrinfo xəbər verir ki, bu barədə UNIAN agentliyinə açıqlamasında "Luaz Motor" şirkətinin baş direktoru Vadim İqnatov məlumat verib.

2025-ci ilin ikinci rübündə "Volkswagen" şirkətinin mənfəəti 36,3% azalaraq 2,3 milyard avroya düşüb. Şirkət 2030-cu ilə qədər 35 min iş yerinin ixtisarını planlaşdırır. Xüsusilə "Audi" və "Porsche" brendləri ciddi itkilərlə üzləşib:

"Audi": Mənfəət 50% azalaraq 1,35 milyard avroya düşüb, avtomobil tədarükləri isə 5,9% azalıb. Şirkət 7,5 min işçini ixtisar etməklə ildə 1 milyard avro qənaət etməyi planlaşdırır.

"Porsche": ABŞ-ın tətbiq etdiyi rüsumlara görə 400 milyon avro itirib və 1,9 min əməkdaşın ixtisarını nəzərdən keçirir.

"Mercedes-Benz": Mənfəət 55,8% azalaraq 2,7 milyard avroya düşüb. Şirkət işçilərə 500 min avroya qədər könüllü təzminat təklif edərək kadr ixtisarına gedir.

İqnatova görə, Alman avtomobil nəhəngləri zamanında elektromobil sektoruna keçidi düzgün dəyərləndirməyiblər və bu, onların rəqabətə davam gətirməməsinə səbəb olub:

"Onlar yeni modellər təqdim edə bilmirlər, bəzi hallarda isə Çindən hazır platformalar alırlar".

Əlavə olaraq, Almaniyada enerji qiymətlərinin artması və atom elektrik stansiyalarının bağlanması, istehsalın maya dəyərini artırıb. Alman avtomobil zavodlarında hələ də yüksək maaşlı işçilərin əli ilə çoxlu sayda əməliyyat yerinə yetirilir, bu isə istehsalın avtomatlaşdırılması baxımından Çindən geri qalmağa səbəb olub.

Avropada avtomobil satışları düşməkdədir. Dizel və benzinlə işləyən avtomobillərə tələbat kəskin azalıb. Əvəzində elektroavtomobillərin satışı 22% artıb. Amma alman istehsalçılar elektroavtomobilləri kifayət qədər sərfəli qiymətə təqdim edə bilmirlər.

Digər tərəfdən, ABŞ prezidenti Donald Trampın tətbiq etdiyi tariflər Alman şirkətlərinin Amerika bazarında da sıxışdırılmasına səbəb olub. Çin bazarında isə alman avtomobilləri artıq əvvəlki kimi populyar deyil.

* BMW fərqli yol seçərək "Neue Klasse" adlı yeni elektroavtomobil platformasına fokuslanır.
* "Mercedes-Benz" və "Audi" gələcəyə dair aydın strategiya ortaya qoya bilmir, bazar payını sürətlə itirirlər.
* "Porsche" isə elektromobillərə keçidlə bağlı ziddiyyətli qərarlarla alıcıları çaşdırır: elektrik modellər pis satılır, benzin modellərinin gələcəyi isə qeyri-müəyyəndir.

Ekspertlərin fikrincə, Alman avtomobil istehsalçıları öz mövqelərini artıq dünya miqyasında əhəmiyyətli dərəcədə itiriblər:

"Alman avtomobilləri bir vaxtlar texnologiya və etibarlılıq nümunəsi idi. İndi isə bu sahədə onları Çin və Yapon avtomobilləri qabaqlayır".

Ən əsası, sənaye köhnə model idarəetmə yanaşmalarına əsaslanmağa davam edir. Əvvəllər uğurlu olan "eyni dizaynın illərlə tətbiqi" strategiyası artıq işlək deyil. Müasir bazar daha çevik və innovativ yanaşmalar tələb edir.

Qeyd: 2025-ci ilin iyun ayında Avropada yeni avtomobil satışları son 10 ayda ən kəskin enişi göstərib. Ən böyük düşüş Almaniyada qeydə alınıb. Eyni zamanda "Mercedes-Benz" ABŞ-da istehsal sahələrini dəyişmək məcburiyyətində qalıb.скачать dle 11.3