17:42 Müdafiə naziri Azərbaycan Ordusunun şəxsi heyətini təbrik edib  |     17:34 Vətən müharibəsi iştirakçısı: "Döyüşə başlayanda 124 nəfər idik, sonda 20 nəfər qalmışdıq"  |     17:19 Siyəzəndə 17 yaşlı yeniyetmə itkin düşüb  |     17:13 Putin müdafiə nazirinin müavini Andrey Bulıqanı vəzifəsindən azad etdi  |     17:04 VI İslam Həmrəyliyi Oyunlarında 15 yaşlı ağırlıqqaldıranımız 3 bürünc medal qazanıb  |     16:58 Türkiyə Milli Müdafiə Nazirliyi Bakıdakı paraddan paylaşım etdi  |     16:55 Çin Tayvana görə Avropa İttifaqına etiraz etdi  |     16:48 Laçında “Zəfərin Səsi – Laçın 2025” adlı tədbir keçirilib  |     16:33 Şuşada atəşfəşanlıq olacaq  |     16:27 Xocavənddə evlərin təmirinə 2,3 milyon manat xərclənəcək  |     16:22 "Qalatasaray"ın heyətində CİDDİ İTKİ: İlin sonuna qədər olmayacaq  |     16:21 Mark Rütte: "NATO öz nüvə potensialını artırmaq niyyətindədir"  |     16:10 Ərdoğan Azərbaycan xalqını Zəfər Günü münasibətilə təbrik etdi  |     16:05 Azərbaycanın iki cüdoçusu İslamiadada yarımfinala yüksəlib  |     15:58 Maştağada dönərxana yandı  |     15:52 Qaxda 3 uşaq anasının meyiti tapıldı  |     15:45 Bazar günü 23 dərəcə isti olacaq  |     15:40 Biləsuvarda iki maşın toqquşdu - Xəsarət alanlar var  |     15:31 Azərbaycan nefti bahalaşdı  |     15:25 Hərbi paradda ilk dəfə insansız sistem qoşunlarının parad heyəti keçib - Video  |    

Yüz yaşlı avtomobili sintetik yanacaqla işlətdilər

1970-ci ilədək iustehsal olunmuş avtomobillərin saxlanması və istismarında çətinliklər çoxdur.

Əgər 50 yaşlı maşının istismarı üçün yanacaq tapmaq çətinlik yaratmırsa, daha köhnə maşınlarla bağlı vəziyyət fərqlidir.

Mütəxəssislər 1926-cı ildə istehsal edilmiş Bugatti Royale Coupe modeli üçün sitetik yanacaq hazırlayıblar. Yeni yanacaq Fransanın Müluz şəhərindəki avtomobil muzeyində sınaqdan çıxarılıb.

Cəmi 6 ədəd istehsal olunmuş model 13 litrlik 300 at gücündə 8 silindrli mühərriklə təchiz edilib. əvvəllər aviasiya üçün nəzərdə tutulmuş mühərrikin iştahı da böyükdür: hər 100 kilometrə 50 litr.

Yeni yanacaq hazırlayanların məqsədi mühərrikin konstrruksiyasına dəyişiklik etmədən işlənmiş qazların həcmini azaltmaq olub.

Muzeyin həyətində bir neçə dövrə vurduqdan sonra avtomobil yenidən qapalı sahəyə qaytarılıb. Sınaq yoxlaması zamanı mühərrikə edilən yeganə dəyişiklik alışdırma bucağının bir qədər geri çəkilməsi olub. Bu proseduru 20-25 il əvvələdək bütün sürücülər bacarırdı.
//avtosfer.azскачать dle 11.3




Şahidi olduğunuz hadisələri çəkib bizə göndərin!




            483 14.06.25 22:56