Yüz yaşlı avtomobili sintetik yanacaqla işlətdilər » Median.Az - Bütün xəbərlər bir ünvanda
23:01 Bakıda ən ucuz mənzillər bu rayonlarda satılır  |     22:55 FHN-ə işə düzəltmək adı ilə daha bir dələduzluq  |     22:50 Azərbaycanda yeni futbol klubu yaradıldı (FOTO)  |     22:43 Süpürgəçilər arasında dava: Məhkəmə qərar verdi  |     22:35 Bu rayonun 18 kəndinin adının yazılışında hərf səhvi var  |     22:30 Azərbaycanda tanınmış siqaret istehsalçıları birləşir  |     22:23 10 manata görə anasını boğmaq istədi: Məhkəmədə "onu bərk qucaqladım" dedi...  |     22:18 Heç vaxt süni intellektlə əvəzlənməyəcək bir peşə açıqlandı  |     22:10 Şagirdin gündəliyinə də ehtiyac qalmayacaq  |     22:03 20 ilə hazırlanıb: Dünyanın ən dəqiq saatı  |     21:58 Zaqatala sakini öz bağında hücuma məruz qaldı  |     21:50 Yararsız pullarını dəyişdirmək istəyənlərin nəzərinə!  |     21:44 Bakıda motosiklet qaçırdılar  |     21:39 Pensiya alanlara şad xəbər: Bu tarixdən artım olacaq  |     21:32 Qanunsuz saxlanılan silah-sursat götürüldü  |     21:26 Ürək xəstəliklərinin 4 erkən əlaməti hansılardır?  |     21:17 Azərbaycanda 8 ayda 2 300-dən çox minik avtomobili istehsal edilib  |     21:10 ATƏT rəsmisi: Minsk prosesinin bağlanması ilə bağlı qərarın icrasına başlanılıb  |     21:04 Cəlilabadda məktəblinin öldürülməsinin təfərrüatları məlum olub  |     20:59 Azərbaycanda elektrikli avtobusların sayı 6 dəfəyə yaxın artıb  |    

Yüz yaşlı avtomobili sintetik yanacaqla işlətdilər

1970-ci ilədək iustehsal olunmuş avtomobillərin saxlanması və istismarında çətinliklər çoxdur.

Əgər 50 yaşlı maşının istismarı üçün yanacaq tapmaq çətinlik yaratmırsa, daha köhnə maşınlarla bağlı vəziyyət fərqlidir.

Mütəxəssislər 1926-cı ildə istehsal edilmiş Bugatti Royale Coupe modeli üçün sitetik yanacaq hazırlayıblar. Yeni yanacaq Fransanın Müluz şəhərindəki avtomobil muzeyində sınaqdan çıxarılıb.

Cəmi 6 ədəd istehsal olunmuş model 13 litrlik 300 at gücündə 8 silindrli mühərriklə təchiz edilib. əvvəllər aviasiya üçün nəzərdə tutulmuş mühərrikin iştahı da böyükdür: hər 100 kilometrə 50 litr.

Yeni yanacaq hazırlayanların məqsədi mühərrikin konstrruksiyasına dəyişiklik etmədən işlənmiş qazların həcmini azaltmaq olub.

Muzeyin həyətində bir neçə dövrə vurduqdan sonra avtomobil yenidən qapalı sahəyə qaytarılıb. Sınaq yoxlaması zamanı mühərrikə edilən yeganə dəyişiklik alışdırma bucağının bir qədər geri çəkilməsi olub. Bu proseduru 20-25 il əvvələdək bütün sürücülər bacarırdı.
//avtosfer.azскачать dle 11.3




Şahidi olduğunuz hadisələri çəkib bizə göndərin!




            405 14.06.25 22:56