Yüz yaşlı avtomobili sintetik yanacaqla işlətdilər » Median.Az - Bütün xəbərlər bir ünvanda
23:12 ANAMA-nın əməkdaşı və nişanlısı avtomobillə kanala düşdülər  |     22:47 Sahibə Qafarova Bosniya və Herseqovinaya səfərə getdi  |     22:20 Ukraynadan daha bir qrup uşaq Azərbaycana gətirildi  |     22:00 Moskvaya uçan pilotsuz uçuş aparatı məhv edilib  |     21:50 Bitkoinin qiyməti tarixinin ən yüksək həddinə çatıb  |     21:32 Laçında insan skeletinin qalıqları tapıldı  |     21:24 Aİ Azərbaycan və Ermənistan liderlərinin görüşünü alqışlayır və ölkələr arasında normallaşmanı dəstəkləyir  |     21:18 Rusiyada zavodda qəza baş verib, ölən və yaralananlar var  |     21:03 Ermənistanda Sünikdəki yolun üçüncü tərəfə verilməsini mümkün hesab ediblər  |     20:57 "Mançester Yunayted" gənc hücumçu ilə müqavilə imzalayıb  |     20:51 AKİ Milli Qəhrəman Hökumə Əliyeva ilə bağlı çəkdiyi filmi gələn ay təqdim edəcək  |     20:44 Yerdə günün qısalmasının səbəbi açıqlanıb  |     20:38 KİV: UTX polkovniki Kiyevdə güllələnib  |     20:30 Azərbaycan əhalisinin yanacaq xərcləri 6 ayda 8 %-ə yaxın artıb  |     20:25 Sabah Bakıda 36 dərəcə isti olacaq  |     20:16 Azərbaycanda I yarımildə vətəndaşlara geri qaytarılan ƏDV-nin məbləği açıqlanıb  |     20:11 Memarlıqla turizmi birləşdirən yol - ARAŞDIRMA  |     20:02 Türkiyədə daha bir bələdiyyə sədri saxlanılıb  |     19:57 Vyetnam Azərbaycanın Müdafiə Nazirliyinə rəsmi dəvət göndərib  |     19:50 Ərdoğan Kommunikasiya İdarəsinin rəhbərini dəyişib  |    

Yüz yaşlı avtomobili sintetik yanacaqla işlətdilər

1970-ci ilədək iustehsal olunmuş avtomobillərin saxlanması və istismarında çətinliklər çoxdur.

Əgər 50 yaşlı maşının istismarı üçün yanacaq tapmaq çətinlik yaratmırsa, daha köhnə maşınlarla bağlı vəziyyət fərqlidir.

Mütəxəssislər 1926-cı ildə istehsal edilmiş Bugatti Royale Coupe modeli üçün sitetik yanacaq hazırlayıblar. Yeni yanacaq Fransanın Müluz şəhərindəki avtomobil muzeyində sınaqdan çıxarılıb.

Cəmi 6 ədəd istehsal olunmuş model 13 litrlik 300 at gücündə 8 silindrli mühərriklə təchiz edilib. əvvəllər aviasiya üçün nəzərdə tutulmuş mühərrikin iştahı da böyükdür: hər 100 kilometrə 50 litr.

Yeni yanacaq hazırlayanların məqsədi mühərrikin konstrruksiyasına dəyişiklik etmədən işlənmiş qazların həcmini azaltmaq olub.

Muzeyin həyətində bir neçə dövrə vurduqdan sonra avtomobil yenidən qapalı sahəyə qaytarılıb. Sınaq yoxlaması zamanı mühərrikə edilən yeganə dəyişiklik alışdırma bucağının bir qədər geri çəkilməsi olub. Bu proseduru 20-25 il əvvələdək bütün sürücülər bacarırdı.
//avtosfer.azскачать dle 11.3




Şahidi olduğunuz hadisələri çəkib bizə göndərin!




            228 14.06.25 22:56