Yüz yaşlı avtomobili sintetik yanacaqla işlətdilər » Median.Az - Bütün xəbərlər bir ünvanda
23:12 Tramp Braziliyaya qarşı 40%-lik tariflər tətbiq edib  |     22:55 Hikmət Hacıyev: Minalar həm insanlar, həm də heyvanlar üçün davamlı təhlükədir  |     22:48 Bakıda avtomobil skuter sürən azyaşlı qızı vurub öldürüb  |     22:41 Çin ABŞ-nin xəbərdarlığına məhəl qoymadı  |     22:34 Qazaxıstan təngəsi sürətlə ucuzlaşır: Mərkəzi Bank müdaxilə edir  |     22:29 42 milyon yeyintidə təqsirləndirilən "Şlyapa Zahid"ə hökm oxundu  |     22:21 Turizm Agentliyində 18,5 milyonluq pozuntu  |     22:14 Azərbaycan Meyxanaçılar Birliyi yarana bilər  |     22:09 Məktəb direktoruna yüksək vəzifə verildi  |     22:00 Yer oxu mailliyini dəyişir və günahkar insanlardır: Alimlərdən narahatedici açıqlama  |     21:54 "LANDAU School Məktəbi" 2500 manat cərimələndi  |     21:46 Bakıda 187 dəfə dövlət orqanlarına şikayət edən şəxs cərimələndi  |     21:37 İyulun son gününün havası açıqlandı  |     21:29 Azərbaycanlıların xəstə cehiz yarışı... - Sosioloq çıxış yolları təklif edir  |     21:22 Vüqar Qurbanovdan yeni təyinatlar  |     21:17 Ələt-Astara istiqamətində ödənişli yol bu tarixdə TAMAMLANACAQ  |     20:57 Hindistan Pakistanı təhdid etdi  |     20:46 Qazaxda 25 hektar ərazidə yanğın baş verib  |     20:18 Gürcüstanda saxlanılan Azərbaycan vətəndaşı ölkəyə ekstradisiya edilib  |     20:03 Sabah Bakıda Suriya və İsrail rəsmiləri arasında görüş keçiriləcək  |    

Yüz yaşlı avtomobili sintetik yanacaqla işlətdilər

1970-ci ilədək iustehsal olunmuş avtomobillərin saxlanması və istismarında çətinliklər çoxdur.

Əgər 50 yaşlı maşının istismarı üçün yanacaq tapmaq çətinlik yaratmırsa, daha köhnə maşınlarla bağlı vəziyyət fərqlidir.

Mütəxəssislər 1926-cı ildə istehsal edilmiş Bugatti Royale Coupe modeli üçün sitetik yanacaq hazırlayıblar. Yeni yanacaq Fransanın Müluz şəhərindəki avtomobil muzeyində sınaqdan çıxarılıb.

Cəmi 6 ədəd istehsal olunmuş model 13 litrlik 300 at gücündə 8 silindrli mühərriklə təchiz edilib. əvvəllər aviasiya üçün nəzərdə tutulmuş mühərrikin iştahı da böyükdür: hər 100 kilometrə 50 litr.

Yeni yanacaq hazırlayanların məqsədi mühərrikin konstrruksiyasına dəyişiklik etmədən işlənmiş qazların həcmini azaltmaq olub.

Muzeyin həyətində bir neçə dövrə vurduqdan sonra avtomobil yenidən qapalı sahəyə qaytarılıb. Sınaq yoxlaması zamanı mühərrikə edilən yeganə dəyişiklik alışdırma bucağının bir qədər geri çəkilməsi olub. Bu proseduru 20-25 il əvvələdək bütün sürücülər bacarırdı.
//avtosfer.azскачать dle 11.3




Şahidi olduğunuz hadisələri çəkib bizə göndərin!




            276 14.06.25 22:56