Mojo.az Banner
17:43 Baş ağrısı, halsızlıq, təzyiq... - Havaların qəfil dəyişməsi sağlamlığa necə təsir edir?  |     17:35 Xarkov istiqamətindəki vəziyyət: Vodyanoye yaşayış məntəqəsi Rusiya ordusunun nəzarətinə keçib  |     17:19 Ağdaş heyvan satışı bazarı fəaliyyətə başlayıb  |     17:11 Dünyada tullantıdan gəlir əldə edən ölkələr - SİYAHI  |     17:09 Bakıda əcnəbini öldürməkdə təqsirləndirilən şəxs: "Nihadın günahı yoxdur"  |     17:06 Kolumbiyada matəm elan olundu  |     16:57 Dünya Çempionatına buraxılmamışdı, UEFA Superkubokunu idarə edəcək  |     16:52 Azərbaycanda bu şəxslərin gecə saatlarında işləməsi qadağandır  |     16:46 "Yarım saat bunu etsəniz..." - Piylənmədən BELƏ QORUNUN  |     16:42 "Green Card" lotereyası nə vaxt başlayır?  |     16:35 Sosial müavinət alanların nəzərinə  |     16:30 Ermənistan Kəlbəcər istiqamətində yeni yol çəkir  |     16:23 Kafenin sanitar qovşağından meyit tapıldı  |     16:16 Bu il sularda 50 nəfər batıb - RƏSMİ  |     16:11 Müdafiə Nazirliyi məlumat yaydı - Video  |     16:04 iPhone 18-lə bağlı yeni detal sızdı  |     16:00 Ölkədə ÜDM istehsalı artıb  |     15:54 "Laçın" yazısı yarım milyona tikiləcək  |     15:49 Sabah 37 dərəcə isti olacaq  |     15:42 Dövlət sərhədini pozmağa cəhd göstərən şəxslər saxlanıldı  |    
Left Banner
Right Banner

Xoş təsirli acı şokolad: Xərçəngə qarşı yeni silah

27.12.2024 13:26 1 668
Xoş təsirli acı şokolad: Xərçəngə qarşı yeni silah
Elm adamları tünd şokolad həvəskarları üçün sevindirici xəbər veriblər: yeni araşdırmaya görə, bu şirniyyatın gündəlik istehlakı ağız boşluğu xərçəngi riskini əhəmiyyətli dərəcədə azalda bilər.

Bu barədə Çinin Quansi Tibb Universitetinin alimlərinin araşdırmaları nəticəsində məlum olub.

Bildirilir ki, tədqiqat zamanı 10 mindən çox könüllünün qida vərdişləri öyrənilib.

"Tünd şokoladın qoruyucu xüsusiyyətlərinin sirri kakaoda olan kimyəvi maddələrdədir. Bu birləşmələr ağız boşluğunda bədxassəli şişlərin əmələ gəlməsini dayandıra bilir".

Maraqlıdır ki, alimlər istehlak edilən şokoladın dəqiq miqdarını ölçməyiblər, yalnız onun tədqiqat iştirakçılarının pəhrizinin daimi hissəsi olub-olmadığını nəzərə alıblar. Bu o deməkdir ki, hətta müntəzəm olaraq kiçik porsiya tünd şokolad sağlamlığa müsbət təsir göstərə bilər.

Tədqiqatçılar təkcə şokoladın deyil, şirin bibərin də xərçəngə qarşı oxşar təsirə malik olduğunu aşkar ediblər.
//oxu.azскачать dle 11.3
Mojo.az Banner