Mojo.az Banner
16:58 İsveçrədə Rusiyanın dondurulmuş aktivləri 10 milyardı keçdi  |     16:41 İndoneziyada daha bir güclü zəlzələ: Sumatra adası silkələndi  |     16:39 Sea Breeze-dəki faciədən sonra: Hovuzlardakı təhlükəsizlik sistemi necə olmalıdır?  |     16:11 Qətlə yetirilən iş adamının FOTOLARI  |     15:40 Sabah güclü külək əsəcək - XƏBƏRDARLIQ  |     14:47 Emin Ağalarov "Sea Breeze"də baş verən hadisə ilə bağlı açıqlama yaydı - FOTO  |     14:45 Sosial şəbəkələrdə reklamverənlərə ŞAD XƏBƏR: "Meta" Azərbaycanda vergi qeydiyyatına alınır  |     14:44 Tərtər sakini yanaraq öldü  |     14:43 Masallıda avtomobildən 9 kiloqram narkotik vasitə aşkarlanıb  |     14:43 Azərbaycanın daha üç boksçusu Avropa çempionatına qələbə ilə start verib  |     14:35 Valideynlər DİQQƏT! Məktəbli forması alarkən bu məqama fikir verin  |     14:31 Bakıda mağazada uçqun: Qadın dağıntılar altında qaldı - Hadisə yerindən GÖRÜNTÜLƏR (Video)  |     14:24 Azərbaycan nefti ucuzlaşıb  |     14:24 Gecələr güclü ürək döyüntüsünün səbəbi nədir? - Kardioloqlardan açıqlama  |     13:58 Bu gündən "Nizami" və "28 May" stansiyaları arasında hərəkət dayandırılıb  |     13:45 FHN: Hovuzda ayağı su nasosunda sıxılı vəziyyətdə qalan uşağın həyatını xilas etmək mümkün olmayıb  |     13:39 Elman Paşayevin oğlu Moskvada qətl və dələduzluqda ittiham olunur  |     13:33 Məhsul var, bazar yoxdur: Azərbaycan fermeri niyə satışda çətinlik çəkir?  |     13:28 Kamçatka sahillərində güclü zəlzələ qeydə alınıb  |     13:27 Tanınmış pedaqoq vəfat etdi - FOTO  |    
Left Banner
Right Banner

Şokolad yemək öskürəyi kəsir

30.05.2020 20:36 3 056
Şokolad yemək öskürəyi kəsir
Tədqiqatlar şokoladın damar elastikliyini artıraraq təzyiqi azaltdığını, infarkt riskininin qarşısını aldığını ortaya çıxardı. Bu, sərbəst radikallarla döyüşən bir antioksidant növü olan flavonoidlər sayəsində baş verir. Afina Universitetində aparılan bir araşdırma şokoladın tərkibində olan faydalı antioksidantların yalnız flavonoidlərlə məhdud olmadığını göstərdi. Tədqiqatçılar digər maddələri də ortaya çıxarmaq üçün araşdırmanı davam edirlər. Bir alma, bütöv şokolad plitkasında olan flavonoid nisbətinin 20%-ni özündə ehtiva edir.

Bir araşdırmaya görə, şokolad tərkibindəki teobromin adlı maddə sayəsində öskürəyi kəsir. Şokoladın xoşbəxtlik verici xüsusiyyətindən əlavə beynin vaqus sinirlərinin fəaliyyətlərinə müsbət təsir göstərir.

Mütəxəssislər şokoladın heç bir yan təsiri olmadığına inanır. Yuxu və yorğunluq hissi verən kodeindən çox daha ləzzətli olan şokoladı seçib öskürəyinizdən rahatlıqla qurtula bilərsiniz.скачать dle 11.3
Mojo.az Banner