Mojo.az Banner
22:59 Goranboyda 17 yaşlı qızın nişan mərasiminin qarşısı alındı  |     22:50 Türkmənistan kriptovalyuta hasilatını qanuniləşdirir  |     22:50 Toyda oynadığı yerdə yıxılıb öldü  |     22:43 Azərbaycan boksçusu Avropa çempionatında finala yüksəlib  |     22:35 General Cavid Abdullayevə yeni VƏZİFƏ VERİLDİ  |     22:27 Ukraynada korrupsiya qalmaqalı sülh danışıqlarını poza bilər  |     22:20 Gəncədə minik avtomobili aşıb, xəsarət alanlar var  |     22:11 Kəlbəcərdə açıq ərazidə yanğın baş verib  |     22:03 Şri-Lankada daşqınlar və torpaq sürüşmələri: 56 ölü  |     21:56 Ucarda fərdi yaşayış evi yanıb  |     21:48 Qara dənizdə Rusiyaya məxsus gəmidə partlayış olub  |     21:40 Bu ölkələrdən Azərbaycana ət idxalı dayandırıldı  |     21:33 Elton Con sürətlə görmə qabiliyyətini itirir: "Mənim üçün çətindir"  |     21:26 Alış-veriş deyil, kütlə psixologiyası: "Qara cümə"də izdihamın səbəbləri..  |     21:14 Prokurorluq orqanlarında qulluqla bağlı imtahan mərhələsinin nəticələri açıqlandı  |     21:06 "Barselona"nın futbolçusunda rotavirus aşkarlanıb  |     20:48 70 kq qızılla saxlanılan polkovnik-leytenantın məhkəmə istintaqı başladı  |     20:45 Gəncədə sərxoş şəxs xəstəxanada öldü  |     20:25 Ödənişli yolda radar və müşahidə kameraları quraşdırıldı  |     20:24 Qeyri-neft sektoruna aid ixrac mallarının siyahısında qızıl birincidir  |    
Left Banner
Right Banner

Bu il Bakıda 175 bağçada monitorinq aparılıb

12.06.2024 19:31 612
Bu il Bakıda 175 bağçada monitorinq aparılıb
2023-2024-cü tədris ili ərzində Bakı Şəhəri üzrə Təhsil İdarəsinin tabeliyindəki 175 məktəbəqədər təhsil müəssisəsində monitorinqlər keçirilib.

Bu barədə "Report"a idarədən məlumat verilib.

Qeyd olunub ki, monitorinqlərin keçirilməsində əsas məqsəd rəhbərlik və nəzarətin yerinə yetirilməsi, uşaqların məktəbəqədər təhsil müəssisələrinə qəbulu, davamiyyəti, qidalanması, tərbiyə prosesinin təşkili vəziyyətinin öyrənilməsi, həmçinin tədris-pedaqoji və metodiki sənədlərlə işin, əmək və icra intizamının, təchizat, təsərrüfat fəaliyyətinin real vəziyyətinin təhlil edilərək qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada zəruri tədbirlərin görülməsindən ibarətdir.

Monitorinq aparılan məktəbəqədər təhsil müəssisələrinə fəaliyyətin səmərəli təşkili ilə bağlı müvafiq təkliflər verilib, nəticəyönlü idarəetmə modelini formalaşdırmaq üçün analitik hesabatlar hazırlanıb.скачать dle 11.3