50 yaşdan sonra səhər yeməyində nələrə fikir vermək lazımdır? » Median.Az - Bütün xəbərlər bir ünvanda
12:41 Bakıdakı separatçılar ailələri ilə əlaqə yaratdılar  |     12:17 Azərbaycanda mindən çox vətəndaş deputat olmaq istəyir  |     12:15 Ermənistan ABŞ, Fransa və Aİ-nin göstərişi ilə Azərbaycana qarşı yeni silahları sınaqdan keçirib  |     12:13 Göyçay sakini qonşusunu baltaladı  |     12:12 Azərbaycanın üç klubunun rəqibləri bilinir  |     12:01 Bakıda minik avtomobili dəmir maneəyə çırpılaraq yanıb  |     11:57 Azərbaycanda klub rəhbəri və qohumunun faciəli şəkildə ölümünün TƏFƏRRÜATI - FOTO (YENİLƏNİB)  |     11:53 Bakıda avtomobil körpəni vuraraq öldürüb  |     11:53 Şimşək çaxıb, yağış yağıb  |     11:52 Bir neçə saata Kamala Harris üçün 46.7 milyon dollar ianə toplanıb  |     11:50 Ən faydalı dondurmanı necə seçmək olar? - Nutrisioloqdan məsləhət  |     11:47 Şolts 1980-ci illərdə istehsal edilmiş televizordan istifadə edir  |     11:43 Ronaldu sevgilisi ilə çimərlik fotosunu paylaşdı - FOTO  |     11:25 NATO 500 mindən çox hərbçini yüksək hazırlıq vəziyyətinə gətirib  |     11:16 Çətin və şərəfli yol keçən Azərbaycan mətbuatının 149 yaşı tamam olur  |     11:12 Bu il bəzi ixtisaslar üzrə rəqabət yüksək olacaq - VİDEO  |     11:08 Rusiyada uşaq düşərgəsində epidemiya: Zəhərlənənlərin sayı 40 nəfərə çatıb  |     23:08 Evləri külə dönən ailə 16 gündür çöldə gecələyir  |     22:28 Bakının mərkəzində kişinin başı kəsildi - Hadisə baş verən yerdən GÖRÜNTÜLƏR  |     22:04 "Yuventus"un əfsanəsi məhkəmə qarşısına çıxacaq: Ciddi İTTİHAMLAR  |    

50 yaşdan sonra səhər yeməyində nələrə fikir vermək lazımdır?

Səhər yeməyi günün vacib bir hissəsidir. Dietoloqlar rifahı və ümumi sağlamlığı yaxşılaşdırmaq üçün səhər yeməyinə diqqət yetirməyi məsləhət görürlər.

Əzələ kütləsini və ümumi sağlamlığı dəstəkləmək üçün səhər yeməyinizə yüksək keyfiyyətli protein daxil etdiyinizə əmin olun. Yeni araşdırmalar göstərir ki, böyüklərin qida rasionunda kifayət qədər protein olmaması orqanizmdə geri dönməz dəyişikliklərə səbəb ola bilər.

Protein istehlak etmək niyə vacibdir?


​Yaşlandıqca əzələ kütləsini tədricən itirirsiniz, bu da dərinin elastikliyini itirməsi və yaraların daha yavaş sağalmasından tutmuş xroniki xəstəliklərin inkişafına qədər problemlər yarada bilər.

Səhər yeməyi üçün 25-30 qram protein yemək lazımdır. Bu miqdar əzələ kütləsini qurmağa, bərpa etməyə və eyni zamanda tox hiss etməyə kömək edir.

Bu miqdarda protein bədəni əzələ kütləsinin qurulması və bərpası üçün lazım olan amin turşuları ilə təmin edir, həmçinin yeməkdən sonra bir neçə saat ərzində toxluq hissini yaxşılaşdırır.

Kifayət qədər zülal istehlakı hər yaşda vacibdir, lakin 50 ildən sonra bədənin xüsusilə ehtiyacı var.
//lent.azскачать dle 11.3




Şahidi olduğunuz hadisələri çəkib bizə göndərin!




            219 25.06.24 22:09