Qanda xolesterini salan əsas qidalar - AÇIQLANDI » Median.Az - Bütün xəbərlər bir ünvanda
23:47 Paşinyan: “Heç kim Qarabağı Ermənistanın bir hissəsi kimi tanımağa hazır olmayıb”  |     23:40 İstanbul 2023-cü il Türk Dünyasının Gənclik Paytaxtı elan edildi  |     23:34 "Rəhimin ayağı çox şişmişdi" - Xalası oğlu müğənninin son günlərindən DANIŞDI  |     23:15 Aterosklerozun ən erkən əlamətləri - Damar niyə tıxanır?  |     23:09 Müharibəyə aid xəbərləri izləməyin - Psixoloqlar  |     22:57 Putin Rusiya vətəndaşlığının verilməsi haqqında yeni fərman imzalayıb  |     22:51 ABŞ Konqresi Ukraynaya 12,4 milyard dollar əlavə yardımı təsdiqləyib  |     22:44 ETSN və DİN-in Su Nəqliyyatında Baş Polis İdarəsi əməkdaşlığa başlayıb  |     22:37 Kanada Ukraynanın NATO-ya üzvlüyünü dəstəkləyir  |     22:29 "Qəbələ" son dəqiqə qolu ilə "Səbail"ə qalib gəlib  |     22:19 Paşinyan: “Ermənistanın KTMT-dən çıxma prosesinə başlayacaq”  |     22:10 Şəmkirdə minik avtomobili motosikllə toqqquşdu  |     22:01 Tbilisinin televiziya qülləsi Azərbaycan bayrağının rəngləri ilə işıqlandırıldı  |     21:50 İranda 9 xarici ölkə vətəndaşı həbs edilib  |     21:48 Türkiyədə yaşayan qızını görmək üçün sərhədi qanunsuz keçmək istəyən qadının cəzası məlum oldu  |     21:21 SOCAR-ın Bolqarıstanda nümayəndəliyinin açılması müzakirə edildi  |     21:07 Şəkidə mikroavtobusla yük maşını toqquşdu: Xəsarət alanlar var  |     21:05 Paşinyan sülh müqaviləsi ilə əlaqədar Azərbaycan və Ermənistan XİN başçılarının görüşəcəyini elan edib  |     20:56 “Caliber”: “Hindistan lazımsız silahları Ermənistana kömək etməyəcək” - VİDEO  |     20:35 "Olimpiakos"un ulduz futbolçusunda xroniki zədə aşkarlandı  |    

Qanda xolesterini salan əsas qidalar - AÇIQLANDI
Damarları tıxayan pis xolesterini qanda azaldan vacib ərzaqlar açıqlanıb.

Həkim dietoloqlar 4 əsas qidanı sadalayıb.

Onlar orqanizmdə zərərli xolesterini 25-30% azaldır.

Bunun üçün istər sağlam, istər xəstə insanlar rasiona paxlalılar, yulaf yarması, qoz,badam, balıq və balıq yağı daxil etməlidir.

Nəyə görə bu qidalar? Yulaf yarması və paxlalılar liflə zəngindir. Onlar kalorili deyil, insanı kökəltmir, amma toxluq yaradır. Lazımsız yağları əridir.

Yağlı balıq isə Omeqa 3 mənbəyidir. O, nəinki xolesterini, ürək damarlarını tıxayan triqliseridləri də azaldır və damarları sağlamlaşdırır.
Bundan başqa, xolesterini artıran yağlı məhsullar, ət, yarımfabrikat, kolbasa, sosis, pendir azaldılmalıdır.


Heyvani qidaları bitki qidalarına çevirin.

Daha çox Aralıq dənizi dietasına riayət edin. Həftədə 2 dəfə balıq yeyin.

//medicina.az
скачать dle 11.3





Şahidi olduğunuz hadisələri çəkib bizə göndərin!




            477 19.08.22 21:54