Ömrü uzatmaq üçün beş asan addım » Median.Az - Bütün xəbərlər bir ünvanda
22:59 Braziliyada turistlərin olduğu qayıq aşıb, ölənlər var  |     22:55 Xəzər dənizində zəlzələ qeydə alınıb  |     22:47 Şuşadan ilk zəng həyata keçirilib  |     22:43 Rusiyada yük avtomobili iki avtobusla toqquşub, onlarla insan xəsarət alıb  |     22:31 İranda Mərkəzi Bankının sabiq rəhbəri 10 il həbs cəzası aldı  |     22:14 Yük maşını qoyun sürüsünə çırpıldı - VİDEO  |     22:02 Turistləri daşıyan gəmi çayda batdı: Ölənlər və itkin düşənlər var  |     21:55 “Dejavü” filminin qəhrəmanı vəfat edib  |     21:47 Azərbaycanda koronavirusun beşinci dalğası gözlənilirmi? - Ekspertlərdən ŞƏRH  |     21:40 Masallıda ev və mağazalara qənim kəsilən ŞƏXSDƏN XƏBƏR VAR  |     21:31 Azad edilən bu iki kəndə 500 ailə köçürüləcək  |     21:26 DSX İranla sərhəd yaxınlığında şübhəli avtomobil saxlayıb, narkotik aşkarlanıb  |     21:20 Xocavənddə daha 2 erməni hərbçisinin meyiti tapıldı  |     21:16 Hikmət Hacıyev: “Prezidentin münaqişədən sonrakı yenidənqurma-bərpa layihələri misilsizdir”  |     21:10 Rusiyada metanol spirtindən ölənlərin sayı artıb  |     21:05 Rəşad Sadıqov: "Belə oyunların sayı çox olsa, futbolumuz inkişaf edər"  |     21:02 Zəng edən bank əməkdaşıdır, yoxsa dələduz? - ARAŞDIRMA  |     20:47 Şəmkirdə qatar gənc oğlanı vuraraq öldürüb  |     20:40 IDEA İctimai Birliyi ilə Ümumrusiya Təbiəti Mühafizə Cəmiyyəti arasında saziş imzalanıb - FOTO  |     20:30 Azərbaycanın bəzi iqtisadi rayonlarının adlarında dəyişiklik edilib  |    

Ömrü uzatmaq üçün beş asan addım
Bədən çəkisində bir kiloqram itki belə müxtəlif xəstəliklərin inkişaf riskini azaltmağa və ömrünü uzatmağa kömək edir.

Bununla bağlı “Ekspress” nəşri ABŞ-ın Kardiologiya Assosiasiyasına istinadən məlumat yayıb.

Bildirilib ki, kök insanların orqanizmində xolesterinin yığılması riski böyükdür. Çəkiyə nəzarət üçün dieta və idman vacibdir.

Birincisi, mütəxəssislər hər gün yediklərinizi izləmək üçün smartfonunuza tətbiq yükləməyi məsləhət görürlər. Yemək vərdişlərinizə diqqət yetirmək zəif tərəflərinizi anlamağınıza və məqsədlərinizə çatmanıza kömək edə bilər.

İkincisi, kiçik ölçülü qablar çox yemənin qarşısını ala bilir. Buna görə də ekspertlər kiçik ölçülü qablardan istifadəni məsləhət görürlər.

Pəhrizi yaxından izləmək üçün bu vaxt televizora baxmamaq və kompüterdə oturmamaq yaxşıdır.

Mütəxəssislər qida qəbulunu sağlam hala gətirməyi təklif edir: Yağsız süd, qatıq və pendir, daha çox meyvə və tərəvəzlə pəhriz saxlayın.

Fiziki aktivlik çəki azaltmaq üçün ən vacib vasitədir.

Mütəxəssislər tərəfindən tövsiyə olunan məşqlərə sürətli gəzinti, velosiped sürmək və rəqs etmək, yerimək, qaçmaq və ya ipdən tullanmaq aiddir.скачать dle 11.3





Şahidi olduğunuz hadisələri çəkib bizə göndərin!




            762 11.11.20 12:38