Karantin müddətində smart-kart tipli sayğaclarda problem olarsa... - AÇIQLAMA » Median.Az - Bütün xəbərlər bir ünvanda
13:36 Azərbaycanda daha bir bank bağlanır - RƏSMİ AÇIQLAMA  |     13:24 TƏBİB-dən Cavanşir Məmmədovun ölüm xəbəri ilə bağlı RƏSMİ AÇIQLAMA - YENİLƏNİB  |     23:56 Bakının mərkəzində Xalq şairinin adını daşıyan bağın oturacaqları acınacaqlı vəziyyətdədir - VİDEO  |     22:54 Şəmkirdə 27 yaşlı kişi bıçaqlanıb  |     22:50 Baha satılan və ucuz alınan brilyantla bağlı ARAŞDIRMA - VİDEO  |     22:22 Hindistanın ilk şəhər hava taksisi işə başlayacaq  |     22:08 Suriyada terrorçular 16 hərbçini öldürüb  |     22:01 Bakıda bədii gimnastika üzrə Dünya Kubokunun açılış mərasimi keçirilib  |     21:53 Masallının 16 kəndində qaz təchizatı dayandırılacaq  |     21:46 Qazaxıstanda veyp rəsmən qadağan edilib  |     21:38 Premyer Liqa: “Sumqayıt” səfərdə “Turan Tovuz”a qalib gəlib  |     21:27 Bəzi rayonlarda yağış yağacaq, dolu düşəcək - XƏBƏRDARLIQ  |     21:16 Maliyyə Nazirliyi məcburi audit subyektlərinə müraciət edib  |     21:10 Füzulidə qəsdən adam öldürməkdə təqsirləndirilən şəxsin məhkəməsi başlayır  |     21:03 Tbilisidə keçirilən etiraz aksiyaları zamanı beş polis yaralanıb  |     20:58 Blinken: Biz İsrailin təhlükəsizliyinə sadiqik  |     20:45 "Roma" klubu hücumçusu ilə bağlı qərar verib  |     20:37 Sabah 30 dərəcə isti olacaq - PROQNOZ  |     20:29 İranda partlayış baş verib  |     20:17 Haiti Fransadan milyardlarla təzminat tələb edir  |    

Karantin müddətində smart-kart tipli sayğaclarda problem olarsa... - AÇIQLAMA

“Karantin dövründə vətəndaşlar smart-kartların itirilməsi və zədələnməsi ilə bağlı həm yaşadıqları rayonun sukanal idarəsinə, həm də ASAN mərkəzlərinə müraciət edə bilərlər”.

Median.Az
xəbər verir ki, bu barədə “Azərsu” ASC-nin Mətbuat Xidmətinin rəhbəri Anar Cəbrayıllı açıqlama verib.

O qeyd edib ki, karantin müddətində bütün rayonların sukanal idarələrində, eləcə də 1 saylı ASAN Kommunal və 5 saylı ASAN xidmət mərkəzlərində vətəndaşlara xidmət göstərilir:

“Sukanal idarələrində saat 09:00-dan 18:00-a, ASAN mərkəzlərində isə saat 09:00-dan 12:00-a kimi xidmət göstərilir. Smart-kartın itirilməsi, zədələnməsi kimi həlli vacib xidmətlərlə bağlı abonentlərin problemləri qısa zamanda həll olunacaq. Eyni zamanda, smart-kart tipli sayğacların koda düşməsi problemi yaranarsa, abonentlər “Azərsu”nun “955” çağrı mərkəzi ilə əlaqə saxlaya bilərlər.

İlkin olaraq, mərkəzdən köməklik göstəriləcək. Əgər servis işçisinin müdaxiləsinə ehtiyac yaranarsa, növbəli rejimdə fəaliyyət göstərən metroloqlarımız ünvanlara yaxınlaşaraq, abonentə yardım edəcəklər”.

Qeyd edək ki, vətəndaşlar “Azərsu” ASC-yə “WhatsApp”, “Skype” üzərindən, eləcə də cəmiyyətin təqdim etdiyi 18 növ elektron xidmətlər vasitəsilə də müraciət edə bilərlər.скачать dle 11.3




Şahidi olduğunuz hadisələri çəkib bizə göndərin!




            1 102 06.04.20 17:30