Mojo.az Banner
14:10 Yol polisindən sürücülərə MÜRACİƏT  |     14:07 2026-cı ildə manatın məzənnəsi ilə bağlı PROQNOZ  |     14:06 Məşhur filmin yeni bölümü çəkiləcək  |     14:05 210 min dollarlıq "Bentley" avtomobilləri öz-özünə alışa bilər - XƏBƏRDARLIQ  |     13:54 Üç yaşlı hindistanlı şahmatçı rekorda imza atdı  |     13:48 Suqovuşanda ticarət mərkəzi inşa olunacaq  |     13:47 Şəhid ailələri və əlilliyi olan şəxslərə ŞAD XƏBƏR  |     13:33 Nazirliyin əməkdaşları vətəndaşı qanunsuz cərimələyiblər - Məhkəmə QƏRARI  |     13:27 Azərbaycana "kartof" adı ilə 22 min ədəd dərman preparatı keçirmək istədilər (FOTO)  |     13:20 Zaqatalada qadını maşın vuraraq öldürüb  |     12:51 Leyla Əliyeva çəkdiyi rəsm əsərlərindən istifadə olunaraq yaradılan animasiyanı paylaşıb (Video)  |     22:42 Azərbaycan Çinə fındıq və badam ixracını artıracaq  |     21:50 Azərbaycanda həkim vəfat etdi  |     21:06 Ruben Vardanyanın məhkəməsi sənədlərin elan olunması ilə davam etdirilib  |     20:41 Ağdamda insan qalıqları TAPILIB  |     19:55 Salyanda zəhərlənmə şübhəsi ilə xəstəxanaya müraciət edən şagirdlər evə buraxılıblar - AÇIQLAMA  |     19:41 Naxçıvan dəmir yolunun Ermənistanla sərhədində tikinti işlərindən GÖRÜNTÜLƏR (Video)  |     18:59 Binəqədidə obyektdə partlayış olub  |     18:39 Merts Berlində Paşinyanla görüşəcək  |     18:11 Hazırda paytaxt yollarında vəziyyət necədir?  |    
Left Banner
Right Banner

Məktəblilər arasında ən zəif nəticə bu rayonda qeydə alınıb - FOTO

01.08.2024 21:28 840
Məktəblilər arasında ən zəif nəticə bu rayonda qeydə alınıb - FOTO
Oxu nailiyyətlərinin qiymətləndirilməsi üzrə beynəlxalq tədqiqatın nəticələri (PİRLS 2021) açıqlanıb.

Bu barədə Təhsil İnsitutu məlumat yayıb.

Belə ki, Azərbaycanın PIRLS 2021 nəticələrinə əsasən bölgələr üzrə iştirak etmiş məktəblərin nəticələrinə əsasən ən yaxşı nəticə Sumqayıtda (495 bal) olub. Ən zəif nəticə isə Neftçalada (328 bal) qeydə alınıb.

Qeyd edək ki, Azərbaycanın 2011-ci ildən iştirak etdiyi PIRLS – Oxu Bacarığının İnkişafı üzrə Beynəlxalq Tədqiqat (Progress in International Reading Literacy Study) dördüncü sinif şagirdləri arasında keçirilməklə onların ədəbi təcrübələrini və məlumatları əldə edib, istifadə etmək bacarığını ölçür.




скачать dle 11.3