Mojo.az Banner
23:01 3 yaşlı uşaq maşında yanaraq öldü - Siyəzəndə faciə  |     22:55 Xəstəyə baxmaqdan imtina edən həkimi hansı cəza gözləyir? - Vəkil  |     22:47 Bu planetdə 1 il 11 saatdır  |     22:41 Bəzi stansiyasiyalarda qatarlara “Minik yoxdur” qeydlərinin yazılmasına aydınlıq gətirildi  |     22:34 Alyona Əliyeva 5 nömrəli xüsusi internat məktəbindən paylaşım edib (Video)  |     22:27 Ukraynaya yardımın ümumi məbləğini açıqladı  |     22:23 Leyla Əliyeva Prezident İlham Əliyevin doğum günündən paylaşım edib (Video)  |     22:08 Qroznıda AZAL təyyarəsinin qəzaya uğraması nəticəsində həlak olanların xatirəsinə memorial lövhə ucaldılıb  |     22:05 Sabahdan bu ünvanlarda ucuz bazar açılır  |     21:49 Sumqayıt Texniki Kollecinin 21 illik direktoru işdən çıxarıldı  |     21:39 Leyla Əliyeva 5 nömrəli xüsusi internat məktəbindən paylaşım edib (Video)  |     21:17 Azərbaycanda bu şəxslərə uşağa görə hər ay 240 manat verilir - RƏSMİ  |     21:09 Türkiyədə 8 il axtarışda olan FETÖ-çü qadın yaxalanıb  |     21:05 Azərbaycanda növbəti torpaq hərracları keçiriləcək  |     21:00 Azərbaycanın Tunisə ixrac etdiyi neftin həcmi məlum oldu  |     20:54 Səssiz xəstəlik: Səhər baş ağrısı ilə oyananlar diqqət etsin  |     20:51 Daha bir kənd içməli su ilə təmin olundu  |     20:25 Putin Solovyovu təltif etdi  |     20:17 BMW avtomobillərinin ən etibarlı modellərinin reytinqi açıqlanıb  |     20:10 Leyla Əliyeva Mərkəzi Nəbatat bağında uşaqlar üçün təşkil olunan tədbirdə iştirak edib - FOTO  |    
Left Banner
Right Banner

Yerli istehsal olan avtomobillərə maraq niyə AZDIR?

27.12.2023 12:49 2 643
Yerli istehsal olan avtomobillərə maraq niyə AZDIR?
Dövlət Statistika Komitəsinin son hesabatına əsasən, cari ilin 11 ayında 3 079 ədəd və ya əvvəlki ilin müvafiq dövrü ilə müqayisədə 1267 ədəd çox minik avtomobili istehsal olunub.

Dekabrın 1-nə qədər hazır avtomobillərin sayı 859 ədəd olub.

Bəs, yerli istehsal olunan avtomobillər niyə anbarlarda qalıb?

Bizim.Media-nın mövzu ilə bağlı suallarını cavablandıran iqtisadçı-ekspert Fuad İbrahimov bunu elektromobil istehsalının artması ilə əlaqələndirib:

“Dünyada elektromobil istehsalına sürətli keçid dövrünü yaşanılır. Son 2 ayda Azərbaycanda da belə avtomobillərin sayı təxminən 10 faiz artıb. Onların da çoxu Çindən gəlir. Bundan başqa, gömrük rüsumlarından azad olunublar. Hər bir məsələdə rəqabətədözümlülük nüansı var”.

Onun sözlərinə görə, ölkəmizdə istehsal olunan avtomobillərin isə adı bizim olsa da, “dadı” bizim deyil:

“Ona görə avtomobillərin müəyyən hissələri xarici ölkələrdən gətirilir və bizim zavodlarda yığılır. Buna görə də müasir dövrün tələblərinə cavab vermir. Eyni zamanda, həm elektromobillər, həm də digər müasir avtomobillərlə rəqabət aparmaq qabiliyyətinə malik deyil”.

Ekspert düşünür ki, daxili istehsal olan avtomobilləri Yaxın Şərq istiqamətindəki ölkələrə satmaq olar:

“Ya da müasir dövrün tələblərin uyğun şəkildə modernizasiya etdikdən sonra xarici ölkələrə satmaq olar”.скачать dle 11.3