Mojo.az Banner
15:35 Bakıda sürücüləri kütləvi cərimələyən yeni radar? - DİN-dən AÇIQLAMA  |     15:27 Məktəbəhazırlıq qruplarına 17 mindən çox uşaq qeydiyyatdan keçib  |     15:22 Cinayət törətməkdə şübhəli bilinən 38 nəfər saxlanıldı  |     15:14 Ürək sağlamlığı üçün ən faydalı balıqlar BUNLARDIR  |     15:09 İranda qisas bayrağı qaldırıldı  |     15:01 Vanqadan 2026-cı il üçün qorxunc proqnozlar  |     14:56 Ən şanslı 3 bürcü - Uğur qapıları açıldı  |     14:50 Bakının bu küçələri tam bağlanacaq  |     14:42 Zəlzələdə ölənlərin sayı 6301-ə çatdı  |     14:37 Azərbaycanda unun topdansatış qiymətləri  |     14:30 Liviyada hərbi kəşfiyyatın rəisi sui-qəsd nəticəsində öldürüldü  |     14:25 Baş prokuror Qubada vətəndaşları qəbul edəcək  |     14:16 Ali Məhkəmə podrat müqavilələri ilə bağlı qərar qəbul etdi  |     14:11 "Paşinyan ziddiyyətli və çaşdırıcı açıqlamalar verir" - Rusiya XİN  |     14:03 İrandan Rusiyaya bibərlərin arasında narkotik aparmaq istədilər - VİDEO  |     13:52 Azərbaycanda 10 heyvan kəsimi məntəqəsində ciddi nöqsanlar aşkarlanıb  |     13:36 Onlayn alış-verişlə bağlı vətəndaşlara XƏBƏRDARLIQ  |     13:35 Aǧcabədidə əkin sahəsini yandıran şəxs saxlanıldı  |     13:00 Rayonlarda şimşək çaxır, yağış yağır - FAKTİKİ HAVA  |     12:55 Biznes qurmaq adı ilə iş adamlarını aldadan şəxsə hökm oxundu  |    
Left Banner
Right Banner

"Fast food" psixi xəstəliklərə səbəb olur - Alimlərdən açıqlama

27.02.2019 22:40 2 192
ABŞ-ın Loma Linda universitetinin alimləri yeni tədqiqatın nəticələrini "International Journal of Food Sciences and Nutrition" jurnalında dərc ediblər. ABŞ-ın Loma Linda universitetinin alimləri yeni tədqiqatın nəticələrini "International Journal of Food Sciences and Nutrition" jurnalında dərc ediblər.

Median.Az
ölkə.az-a istinadən bildirir ki, alimlər bu dəfə qeyri-sağlam qida qəbulu ilə psixi xəstəliklər arasındakı əlaqəni araşdırıblar.

Mütəxəssislər müəyyən ediblər ki, qeyri-sağlam qida qəbul edənlər sağlam qida qəbul edənlərə nisbətən daha çox psixi pozğunluq yaşayıblar. Təcrübə zamanı alimlər 2005-2015-ci illər arasında keçirilmiş telefon sorğularını analiz ediblər. Sorğu 240 min nəfər arasında keçirilib.

Həkimlərin qənaətinə əsasən, sorğuda iştirak edənlərin 17 faizi psixi xəstəlikdən, 13,2 faizi normal psixi pozuntu, 3.7 faizi isə ağır psixi pozuntulardan əziyyət çəkib. Müəyyən edilib ki, şəkər qəbulunu artırmaq bipolyar pozuntu, qidanı çox qəbul etmək isə depresiya ilə əlaqəlidir.скачать dle 11.3
Mojo.az Banner