22:53 Azərbaycanlı tələbə Türkiyədə qəzada həlak oldu: Sürücü saxlanıldı  |     22:46 Tramp Venesuelaya zərbələrlə bağlı qərarını açıqladı  |     22:39 Paltaryuyan maşındakı sadə tənzimləmə enerji sərfini azaldır – Qəbz yarıbayarı düşür  |     22:30 "Sumqayıt"ın baş məşqçisi: "Basketbolçularımız bu gün qəhrəmanlıq göstərdilər"  |     22:23 Yaponlar arıqlamaq üçün xüsusi su istehsal ediblər  |     22:14 Qurban Qurbanov: "Hər rəqibə qarşı yaxşı hazırlaşmalıyıq"  |     22:05 8 saatlıq yuxu mifi: Harvard alimi izah etdi - Əslində insana nə qədər yatmaq lazımdır?  |     21:58 "ART Weekend" çərçivəsində "Püstə: canlı irs" performansı təqdim edilib  |     21:47 Slovakiya səfiri Azərbaycana təşəkkür edib  |     21:40 Suriya prezidenti vəzifəli şəxslərdən lüks avtomobillərin açarlarını tələb edib  |     21:30 Xəstə ilə kobud rəftar edən nevropatoloqa TÖHMƏT VERİLDİ  |     21:11 Ərdoğanın Zəfər paradında iştirak üçün Azərbaycana gəlməsi müzakirə olunur  |     20:56 36 yaşlı arvadının başını daşa vuraraq öldürmüşdü: Xüsusi amansızlıqla qətl törədən Rəşada HÖKM OXUNDU  |     20:48 Azərbaycan cüdoçusu Avropa çempionu oldu  |     20:38 "Dedi ki, kişilərlə danışırsan, bıçağı soxdu anasına" - Xaçmazdakı qətlin TƏFƏRRÜATI  |     20:15 "Sushi Club" bağlandı: Ciddi nöqsanlar aşkarlandı  |     20:07 Doğum azalır, narahatlıq artır: Müəllimlərin gələcəyi necə olacaq?  |     19:59 Hikmət Hacıyev: "Zəngəzur dəhlizi üzrə Naxçıvanda dəmir yolu infrastrukturuna beynəlxalq tərəfdaşlar cəlb olunacaq"  |     19:53 Rüşvət alan meşə gözətçisi həbs olundu  |     19:46 İsmayıllıda rayonun adı yazılmış memarlıq kompozisiyasının sökülməsinin səbəbi açıqlanıb  |    

"28 Mall"da adı olub, özü olmayan “Black Friday” endirimləri - FOTOLAR

Məlum olduğu kimi, hər noyabr ayının son cümə günü dünyada "Black Friday” adı ilə mağazalarda endirimli satışlar təşkil olunur. Bu ənənə Azərbaycana da var. Alış-verişi sevənlər bu günləri xüsusilə gözləyirlər.

Median.Az
xəbər verir ki, Open.az-ın müxbiri paytaxtda yerləşən ən iri ticarət mərkəzlərindən biri "28 Mall"dakı endirimlərlə maraqlanıb.

Demək olar ki, bütün mağazaların vitrinlərində endirimlərin olduğunu "bağıran” yazılar adama gəl-gəl deyir.

İlk girdiyim mağaza "LC Waikiki”də 3 al 2 ödə kampaniyasıdır. Bu bütün mallara şamil edilib. Belə ki, aldığınız 3 məhsuldan ən aşağı qiymətə olanının pulunu ödəmirsiniz. Məsələn, iki ədəd 100 manat və bir ədəd 20 manat dəyərində məhsullar almısınızsa, ödənişdə 20 manatlıq məhsul sizə hədiyyə edilir. Müştərilərin bəziləri əvvəlki qiymətlərlə heç bir fərqin olmadığından gileylənir, bəziləri isə seçdikləri məhsulun pulunu ödəyib razı şəkildə mağazanı tərk edirlər.

Növbəti baş çəkdiyimiz brend mağazalar hər zaman qiymətləri ilə "əl yandıran” "Mango” və "Zara”dır. "Mango”da 30 faiz, "Zara”da isə 40 faiz endirimlər var. Lakin istədiyiniz malı bu endirimlə ala bilməyəcəksiniz. Çünki endirim əvvəlcədən mağaza rəhbərliyi tərəfindən müəyyən edilən məhsullara şamil olunub.

"Pull&Bear” mağazasında da bəzi məhsullar 40 faiz endirimlə müştərilərə təqdim edilir. Mağazada diqqətimi çəkən və bu "endirimlərin” həqiqətini ortaya çıxaran mənzərə ilə qarşılaşdım. Belə ki, bir pencəyin qiymətinin 99 manata təklif edildiyini, lakin kağızın altında əvvəlki qiymətinin 39 manata olduğunu gördüm.

"Next”, "Stradivarius”, "Massimo Dutty”, "Terenov” "Bershka” kimi brend mağazalarda da eyniylə 20-40 faiz arası endirimlər təşkil edilib.

Bu endirimlərin fonunda bəzi mağazalarda səliqəsizlik gözə çarpırdı. Nə müştərilər səliqə ilə baxır, nə də satıcılar dağılanları səliqəyə salırdı. Nəticə etibarı ilə mağazaların məqsədi bir-biri ilə "yarışa” girib müştəri ovlamaq idi.










скачать dle 11.3




Şahidi olduğunuz hadisələri çəkib bizə göndərin!




            4 239 24.11.18 11:00