Daxili İşlər Nazirliyi Nəqliyyatı İntellektual İdarəetmə Mərkəzinin yaydığı məlumata görə, yeni tədris ilinin başlanması ilə əlaqədar paytaxt yollarında nəqliyyatın intensivliyini artırmaq məqsədilə səhər saatlarından başlayaraq paytaxtın 8 prospektində və 12 küçəsində işıqforlara "yaşıl dalğa" rejimi tətbiq edilib.
İşıqforlara "yaşıl dalğa" rejimi dünyanın müxtəlif ölkələrində tıxacırın qarşısını almaq, nəqliyyatın hərəkətini manesiz təmin etmək üçün təklif olunan innovativ həll yollarından biri hesab olunur.
Bəs "yaşıl dalğa" rejiminin üstünlükləri və çətinlikləri nədir?
Valyuta.az xəbər verir ki, “yaşıl dalğa” rejimi — şəhər yollarında avtomobillərin müəyyən olunmuş orta sürətlə hərəkət etdikdə ardıcıl olaraq yaşıl işıqda keçə bilmələri və dayanmağa məcbur olmamamaları üçün işıqforların sinxronlaşdırılmasıdır. Başqa sözlə, sürücü düzgün sürəti saxladıqda qarşısına çıxan bütün işıqforlar yaşıl yanır və o, fasiləsiz hərəkət edir.
Bu sistemdə bir yol xətti boyunca yerləşən işıqforlar bir-biri ilə əlaqələndirilir. Məsələn, sürücülərə 40–60 km/saat kimi optimal sürət təklif olunur. Əgər sürücü bu sürəti saxlayarsa, ilk işıqfordan keçdiyi anda növbəti svetofor da yaşıl olur. Bu zəncirvari effekt bir neçə işıqfor boyunca davam edir və “yaşıl dalğa” yaranır.
İşıqforlara tətbiq edilən “yaşıl dalğa” rejimin bir çox üstünlükləri var:
* Bu rejimin tətbiqi ilə tıxaclar azalır
* Avtomobillərin tez-tez dayanıb hərəkətə başlamasına ehtiyac qalmır
* Vaxt qənaət edilir. Sürücülər daha tez və fasiləsiz ünvana çata bilir
* Yanacaq və maliyyə qənaəti də olunur. Dayanma və sürətlənmə azaldığı üçün yanacaq sərfi minimuma enir
“Yaşı dalğa” rejiminin ekoloji faydaları da var:
* Bu rejimin tətbiqi az yanacaq sərfi daha az qaz emissiyası deməkdir
* Sürücülərdə tıxaclardan yaranan stressin azalmasına da səbəb olur
* Onlar daha sakit və nizamlı şəkildə hərəkət edir
Bununla belə, rejimin tətbiqinin müəyyən məhdudiyyət və çətinlikləri də var:
* Sistem yalnız bir istiqamətdə optimal işləyir
* Qarşı istiqamətdə tam eyni effekti yaratmaq çətin olur. Çünki yola daxil olan sürücülərin eyni sürətdə hərəkət etməsi lazımdır, əks halda “dalğa” pozulur
* Quraşdırma və texniki xidmət xərcləri yüksək ola bilir.