Mojo.az Banner
23:07 Gəncədə yeniyetməni avtomobil vurdu  |     22:56 MTK-lar daxili krediti niyə azaldıblar? (VİDEO)  |     22:51 İbrahimoviç Zəfər parkını və Şəhidlər xiyabanını ziyarət edib  |     22:28 “Fənərbağça”nın prezidenti sərbəst buraxıldı  |     22:19 Astarada mobil telefonunda qumar oynayan şəxs cərimə edildi  |     22:11 "Mersedes" Dubayda 8 milyardlıq şəhər inşa edir  |     22:01 Polad Bülbüloğlu oğlu ilə Şuşadakı evinin bağını göstərdi - VİDEO  |     21:47 Bacısı oğlu və azyaşlı uşağının başına silah dayayıb girov götürdü  |     21:42 Bu il neçə kişi sığınacağa müraciət edib?  |     21:34 Çin raket vasitəsilə orbitə eksperimental rabitə peyki çıxarıb  |     21:26 Leyla Əliyeva Nüsrət Kəsəmənlinin şeirini səsləndirdi - VİDEO  |     21:17 Keçmiş prokuror vəfat etdi  |     20:57 Rusiya ordusu bu kəndləri ələ keçirdi  |     20:49 Murad Övüç həbs edildi  |     20:28 Avropa ölkələri Ukrayna üçün hər il bu qədər pul ödəyəcək  |     20:22 Amnistiyanın icrasına başlanılıb  |     20:18 MDB liderləri Sankt-Peterburqa toplaşır - Tarix açıqlandı  |     19:58 Bu şəhərdə sadəcə 18 dəqiqə gündüz olacaq  |     19:45 Bu şəxslərə bayramla əlaqədar 500 manat verildi - RƏSMİ  |     19:23 İranda İsraillə əlaqədə ittiham olunan gənc edam olunacaq  |    
Left Banner
Right Banner

Məşhur moda evi 1 milyard dollara satılır

26.07.2025 19:02 540
Məşhur moda evi 1 milyard dollara satılır
Fransız "LVMH Moët Hennessy - Louis Vuitton" konqlomeratı "Marc Jacobs" moda evinin satışı ilə bağlı danışıqlar aparır.

Bu barədə "Wall Street Journal" mənbələrinə istinadən bildirir.

Potensial sövdələşmənin məbləği 1 milyard dollara çata bilər.

Nəşrin məlumatına görə, LVMH bir neçə potensial alıcı ilə satış şərtlərini müzakirə edir. Onların arasında "Reebok"un sahibi "Authentic Brands Group", həmçinin "Bluestar Alliance" ("Brookstone"un sahibi) və "WHP Global" ("Vera Wang" brendinin ana şirkəti) var.

Mənbələr qeyd edir ki, danışıqların uğurla başa çatması şərti ilə sövdələşmə yaxın zamanda bağlana bilər.

LVMH ənənəvi olaraq perspektivli aktivlərin aktiv alıcısı kimi tanınsa da, şirkət strateji prioritetlərinə uyğun gəlməyən brendlərdən ayrılmağa hazır olduğunu nümayiş etdirir.скачать dle 11.3