Mojo.az Banner
22:55 Bir zamanlar “Ferrari” ölkəsi olan Nauru indi pasport satır  |     22:52 Leyla Əliyeva və Alena Əliyeva DOST İnklüziv İnkişaf və Yaradıcılıq Mərkəzini ziyarət ediblər  |     22:41 Putin: Kiyev sülh istəməsə, Rusiya məqsədlərinə hərbi yolla nail olacaq - YENİLƏNİB  |     22:30 Bakıda yanıq xəsarətləri alan kişi səkkiz gün sonra öldü  |     22:27 Leyla Əliyeva Uşaq İncəsənət Festivalından paylaşım edib  |     22:20 Göygölə güclü qar yağıb, avtomobillərin hərəkətində çətinliklər yaranıb - FOTO  |     22:11 Mətin Yolçiyev yüksək vəzifəyə təyin olundu  |     22:06 23 illik müşahidə: Doqquzuncu planet nəhayət tapılıb?  |     21:55 Növbəti iki gündə güclü külək əsəcək (XƏBƏRDARLIQ)  |     21:49 2026-ya ilk onlar girəcək - Siyahı  |     21:45 Azərbaycanda toy karvanında QƏZA: iki bacı öldü  |     21:37 Azərbaycanda donuzlar azalıb - Ən çox hansı rayonlarda saxlanılır...  |     21:31 Bu küçədə hərəkət zolaqları 3-ə çatdırıldı  |     21:26 Xankəndi teatrı bərpa edilir - 8 milyon sərf olunacaq  |     21:21 Azərbaycan XİN: Yəmənin ərazi bütövlüyünə dəstəyimizi bir daha təsdiqləyirik  |     21:14 Bu telefonlarda “WhatsApp” işləməyəcək - Siyahı  |     21:08 "Formula 1" tarixində ən zəngin pilot müəyyənləşib  |     21:00 Azərbaycan manatının nominal və real effektiv məzənnələri noyabrda artıb  |     20:55 Ucarda sahibsiz itlər üçün sığınacaqlar yaradılacaq  |     20:49 Xankəndidə "Qış nağılı" yarmarkası başlayıb - Video  |    
Left Banner
Right Banner

Mobil tətbiqlər reklam daşıyıcısı hesab olunacaq

04.02.2025 16:56 1 236
Mobil tətbiqlər reklam daşıyıcısı hesab olunacaq
Reklam daşıyıcılarının əhatə dairəsi genişlənir.

Median.Az
APA-ya istinadən xəbər verir ki, bu, Milli Məclisin Aqrar siyasət komitəsində müzakirə edilən "Reklam haqqında" qanuna təklif edilən dəyişiklikdə əksini tapıb.

Bu sıraya mobil tətbiqlər (dövlət orqanlarının (qurumlarının) mobil tətbiqləri istisna olmaqla) və rəqəmsal platformalar (o cümlədən onların bir hissəsi), reklam xarakterli bildiriş və sms-lər, reklam daşıyıcısı olan rəqəmsal platforma - reklamın yayımlanması üçün istifadə olunan internet informasiya ehtiyatı (dövlət informasiya ehtiyatları istisna olmaqla), informasiya-telekommunikasiya şəbəkəsi və ya onların mobil tətbiqləri, o cümlədən rəqəmsal platforma təsirçisi - maddi qazanc qarşılığında öz nüfuzundan istifadə etməklə reklam daşıyıcısı olan rəqəmsal platformalarda reklam fəaliyyətini həyata keçirən fiziki və ya hüquqi şəxs daxil edilir.скачать dle 11.3