Mobil tətbiqlər reklam daşıyıcısı hesab olunacaq » Median.Az - Bütün xəbərlər bir ünvanda
23:02 Maliyyə Nazirliyi banklara qoyduğu depozitdən nə qədər gəlir əldə edəcək? - Cədvəl  |     22:57 İranda qadın 22 ildə 11 dəfə evləndi, ərlərini zəhərləyib öldürdü  |     22:50 Azərbaycanlı müğənni Rusiyadakı bütün konsertlərini ləğv etdi (SƏBƏB)  |     22:45 Rəfiqəsini evinə qonaq çağırıb onun mənzilinə oğurluğa getdi - Bakıda film kimi hadisə  |     22:36 Bu məhsullar bahalaşdı  |     22:31 İlham Əliyevin orden verdiyi Vladimir Fekete kimdir? - DOSYE  |     22:23 Sovetdən qalma təcili yardım maşınları nə vaxt yenilənəcək?  |     22:17 Son zamanlar müşahidə olunan virus "pnevmaniya" yaradır - XƏBƏRDARLIQ  |     22:08 Tramp: Alyaskada Putinlə konstruktiv görüş olacağını gözləyirəm - YENİLƏNİB  |     22:02 Lavrov erməni həmkarı ilə müzakirə APARDI  |     21:57 “Renault” 150 mindən çox avtomobili geri çağırdı  |     21:49 Yuxusuzluğun səbəb olduğu səkkiz xəstəlik  |     21:43 Türkiyənin bu bölgələrində güclü zəlzələ gözlənilir - Xəbərdarlıq  |     21:34 Bu kəndə gedən bir gecədə milyonçu olur  |     21:29 Türkiyə-Ermənistan sərhədi nə vaxt açılacaq?  |     21:22 Ağrıkəsici dərman ürək çatışmazlığına səbəb ola bilər  |     21:17 DSX-nın əsgəri cibinə məktub qoyub, özünü güllələdi - Baş leytenant incidirmiş (TƏFƏRRÜAT)  |     21:09 Elektromobili ildırım vurdu - VİDEO  |     21:09 Ərdoğan: "Türkiyə hər zaman Azərbaycanın yanında olacaq" - Video  |     21:02 Azərbaycanı dünya çempionatında təmsil edəcək güləşçilər müəyyənləşib  |    

Mobil tətbiqlər reklam daşıyıcısı hesab olunacaq

Reklam daşıyıcılarının əhatə dairəsi genişlənir.

Median.Az
APA-ya istinadən xəbər verir ki, bu, Milli Məclisin Aqrar siyasət komitəsində müzakirə edilən "Reklam haqqında" qanuna təklif edilən dəyişiklikdə əksini tapıb.

Bu sıraya mobil tətbiqlər (dövlət orqanlarının (qurumlarının) mobil tətbiqləri istisna olmaqla) və rəqəmsal platformalar (o cümlədən onların bir hissəsi), reklam xarakterli bildiriş və sms-lər, reklam daşıyıcısı olan rəqəmsal platforma - reklamın yayımlanması üçün istifadə olunan internet informasiya ehtiyatı (dövlət informasiya ehtiyatları istisna olmaqla), informasiya-telekommunikasiya şəbəkəsi və ya onların mobil tətbiqləri, o cümlədən rəqəmsal platforma təsirçisi - maddi qazanc qarşılığında öz nüfuzundan istifadə etməklə reklam daşıyıcısı olan rəqəmsal platformalarda reklam fəaliyyətini həyata keçirən fiziki və ya hüquqi şəxs daxil edilir.скачать dle 11.3




Şahidi olduğunuz hadisələri çəkib bizə göndərin!




            1 008 04.02.25 16:56