“Trendyol” və “Temu”dan alış-veriş edənlərə XƏBƏRDARLIQ » Median.Az - Bütün xəbərlər bir ünvanda
12:41 Barmaqları şaqqıldatmaq təhlükəlidirmi? - Travmatoloq-ortoped AÇIQLADI  |     12:23 Burundakı çəpər əyriliyini aparatla düzəltməyə çalışanlara XƏBƏRDARLIQ - VİDEO  |     12:16 Bakıda binanın hasarı aşdı - VİDEO  |     12:15 Qubada məktəblini maşın VURDU  |     12:14 Rusiyada general saxlanılıb  |     12:00 Azərbaycan Çinlə kosmosda əməkdaşlıqla bağlı memorandum imzaladı  |     11:46 Alimlər Günəşin Yer üçün təhlükəsindən danışdılar: "Planetdə heç bir canlı qalmayacaq"  |     11:37 Bu gün Əfv Komissiyasının növbəti iclası keçiriləcək  |     22:54 Ərdoğan: Azərbaycan və Pakistanla birlikdə yeni addımlar atacağıq  |     22:40 Azərbaycanda unun yeni qiyməti açıqlandı  |     22:35 Şərurda üç yaşlı uşaq kanala düşüb  |     22:25 Kürdəmirdə 2 yaşlı körpə xəstəxanada ölüb  |     22:16 Bakı Metropolitenindən sərnişinlərə xəbərdarlıq...  |     22:00 İndiyə qədər yalnız 5 nəfərin görə bildiyi yeni rəng kəşf edildi  |     21:48 Bitkoinin qiyməti kəskin ARTDI  |     21:33 İsrail "Hizbullah"ın Livandakı hərbi kompleksinin komandirini öldürüb  |     21:23 Türkiyədə ağır yol qəzası olub, ölənlər və yaralananlar var  |     21:15 Kaya Kallas Azərbaycana səfər edəcək  |     21:01 Qarabağ Universitetində müəllim işləmək istəyənlərə ŞAD XƏBƏR  |     20:55 Vardanyanın məhkəməsində Ermənistanın mina terrorunun qurbanları danışıb: Bir gündə iki oğlumu itirdim  |    

“Trendyol” və “Temu”dan alış-veriş edənlərə XƏBƏRDARLIQ

"Trendyol” və "Temu” üzərindən Azərbaycana gətirilən məhsulların keyfiyyəti ilə bağlı narazılıqlar artır.

Vətəndaşlar ya məhsulun fotodakı görüntüsündən fərqli formada çatdırılmasından, ya da qeyd olunan məlumatlar əsasında çatırdırılmamasından şikayətlənirlər.

Onlayn ticarətdə bu kimi halların baş verməsinin səbəbləri nədir?

Mövzu ilə bağlı konkret.az-a danışan Azad İstehlakçılar Birliyinin sədri Eyyub Hüseynovun sözlərinə görə, onlayn sifarişlər zamanı keyfiyyətsiz məhsulların artımındakı səbəb tələbin təklifi üstələməsidir.

"Vətəndaşların bu səpkili şikayətləri çoxalıb. Azad İstehlakçılar Birliyinə də şikayətlər daxil olur. Şikayətlər əsasən reklamda olan mal ilə göndərilənin fərqli olması, rəng və ölçü fərqlərinin müşahidə edilməsidir. Bunun əsas səbəbi isə son zamanlar onlayn ticarətə kütləvi axının baş verməsidir, belə olduqda tələb təklifi üstələyir”.

Ekspert düşünür ki, belə neqativ hallar əhalini onlayn ticarətdən soyuda bilər. Bu isə vətəndaşların klassik alış-veriş formalarına geridönüşünə səbəb ola bilər:

"Təəssüflər olsun ki, dövlət orqanlarına edilən şikayətlər də nəticəsiz qalır. Müvafiq orqanlar istehlakçıların hüquqlarını qorumaqda çətinlik çəkirlər. Çünki bu, məsafədən satışdır. Məsləhətim odur ki, istehlakçılar ödədikləri pulun qəbzini saxlasınlar. Məhsullar adətən metro çıxışlarında çatdırılma edilərək verilir. Bu zaman mala diqqətlə baxsınlar, iradları olduqları zaman malı dərhal geri qaytarsınlar”.скачать dle 11.3




Şahidi olduğunuz hadisələri çəkib bizə göndərin!




            702 10.08.24 17:42