Mojo.az Banner
14:06 Şəkidəki ağır qəzadan sonra sürücünün XİLASETMƏ GÖRÜNTÜLƏRİ - Video  |     14:01 Xırdalan sakini arvadından küsüb evdən getdi, küçədə atasını döydü  |     13:27 Həbib Nurməhəmmədov məşqçilik karyerasını nə vaxt bitirəcəyini açıqlayıb  |     13:19 "Tofaş"la avtoxuliqanlıq edib videosunu yayan sürücü həbs olundu  |     13:07 Rusiyada 14 yaşdan kiçik uşaqlara ictimai nəqliyyat pulsuz ola bilər  |     13:01 2025-ci ilin ən populyar körpə adları  |     13:00 Xəzər dənizində zəlzələ baş verib  |     12:58 Ağcaqanadlarla mübarizə üçün dron hazırlanıb  |     12:55 Dünyada ən çox kiberhücuma məruz qalan ölkələr  |     12:53 "Windows 11"dən faydalı funksiya silindi  |     12:51 Alimlər Altsheymer xəstələrinin yaxınlarını unutmalarının səbəbini tapıblar  |     12:43 Çində hava taksisi ilə gediş qiymətləri məlum oldu  |     12:25 Böyrək və ürək xəstəliklərinin erkən aşkarlanması üçün YENİ ÜSUL  |     11:58 Çöpçü saxtakarlığı ilə bağlı yayılan görüntülərə paytaxt sakinlərinin fikirləri - Video  |     11:58 Çin mübahisəli bölgədə hərbi təlimlər keçirəcək  |     11:49 Əvvəldən alınan avtomobillər 2026-cı ilin yanvarından sonra yeni qaydalarla hesablanacaq? - Video  |     11:47 İranda hava çirklənməsindən 1600-dən çox insan ölüb  |     11:46 Azərbaycanlı hakim-inspektor DÇ-2026-nın oyununa təyinat alıb  |     11:44 Mustafa Kamal Atatürkün vəfatından 87 il ötür  |     11:42 Bu gün maqnit fırtınası olacaq  |    
Left Banner
Right Banner

“Trendyol” və “Temu”dan alış-veriş edənlərə XƏBƏRDARLIQ

10.08.2024 17:42 1 131
“Trendyol” və “Temu”dan alış-veriş edənlərə XƏBƏRDARLIQ
"Trendyol” və "Temu” üzərindən Azərbaycana gətirilən məhsulların keyfiyyəti ilə bağlı narazılıqlar artır.

Vətəndaşlar ya məhsulun fotodakı görüntüsündən fərqli formada çatdırılmasından, ya da qeyd olunan məlumatlar əsasında çatırdırılmamasından şikayətlənirlər.

Onlayn ticarətdə bu kimi halların baş verməsinin səbəbləri nədir?

Mövzu ilə bağlı konkret.az-a danışan Azad İstehlakçılar Birliyinin sədri Eyyub Hüseynovun sözlərinə görə, onlayn sifarişlər zamanı keyfiyyətsiz məhsulların artımındakı səbəb tələbin təklifi üstələməsidir.

"Vətəndaşların bu səpkili şikayətləri çoxalıb. Azad İstehlakçılar Birliyinə də şikayətlər daxil olur. Şikayətlər əsasən reklamda olan mal ilə göndərilənin fərqli olması, rəng və ölçü fərqlərinin müşahidə edilməsidir. Bunun əsas səbəbi isə son zamanlar onlayn ticarətə kütləvi axının baş verməsidir, belə olduqda tələb təklifi üstələyir”.

Ekspert düşünür ki, belə neqativ hallar əhalini onlayn ticarətdən soyuda bilər. Bu isə vətəndaşların klassik alış-veriş formalarına geridönüşünə səbəb ola bilər:

"Təəssüflər olsun ki, dövlət orqanlarına edilən şikayətlər də nəticəsiz qalır. Müvafiq orqanlar istehlakçıların hüquqlarını qorumaqda çətinlik çəkirlər. Çünki bu, məsafədən satışdır. Məsləhətim odur ki, istehlakçılar ödədikləri pulun qəbzini saxlasınlar. Məhsullar adətən metro çıxışlarında çatdırılma edilərək verilir. Bu zaman mala diqqətlə baxsınlar, iradları olduqları zaman malı dərhal geri qaytarsınlar”.скачать dle 11.3