“WhatsApp”da neyroşəbəkə funksiyası olacaq » Median.Az - Bütün xəbərlər bir ünvanda
14:40 FHN çimərliklərdə monitorinqlər keçirib  |     14:32 Azərbaycan yay turizminə hazırdırmı?- ARAŞDIRMA  |     14:25 Azərbaycanda şəhərsalma və tikinti prosedurları sadələşdirilir  |     14:21 Azərbaycanda 5 ayda vətəndaşlara geri qaytarılan ƏDV-nin məbləği açıqlanıb  |     14:16 Azərbaycanda lisenziyasız ödəniş xidmətləri göstərilməsi faktı aşkar olunub  |     14:10 Hindistanda 250 nəfərin olduğu sərnişin təyyarəsi qəzaya uğrayıb  |     14:01 Ötən gün bank kartlarından 6 mindən çox pul vəsaiti oğurlanıb  |     13:56 Bu ilin 5 ayında 21 mindən çox şəxsə pensiya təyin olunub  |     13:50 Vyanada Azərbaycan-Avstriya iqtisadi komissiyasının 11-ci iclası keçirilib  |     13:43 Ötən ay xaricdə təhsil almış 52 nəfərin diplomu tanınmayıb  |     13:38 Goranboyda kişi zəhərlənərək ölüb  |     13:30 “Solar Orbiter” zondu ilk dəfə Günəşin cənub qütbünün təsvirini əldə edib  |     13:24 Türkiyədə 39 nəfər qidadan zəhərlənib  |     13:16 "Arsenal"ın baş məşqçisi Rodriqonu istəyir  |     12:56 Xırdalanda fərdi yaşayış evi yanır - VİDEO  |     12:48 Deputat: Bakıda sənədsiz evlərin sayı 500 mindən çoxdur  |     12:28 Sabah 37 dərəcə isti olacaq  |     12:28 Bu şəxslərə şad xəbər – Dövlət yeni ev tikəcək!  |     12:26 Tovuzda əmək hüquqlarını pozan şirkət 20 min manat məbləğində cərimələnib  |     12:25 Hərbi cinayətlər törətməkdə təqsirləndirilən erməniəsilli şəxslərin məhkəməsi keçirilir  |    

“WhatsApp”da neyroşəbəkə funksiyası olacaq

Meta Korporasiyası iOS üçün “WhatsApp”ın yeni beta versiyasını buraxıb. Onun əsas xüsusiyyəti generativ süni intellektin “Dəstək” bölməsinə inteqrasiyasıdır.

Neyroşəbəkə mesencer

dən istifadə zamanı çətinlik çəkən istifadəçilərin suallarını cavablandıracaq.

Yeni funksiyanın tətbiqi istifadəçilərin texniki dəstək işçiləri ilə əlaqəni tamamilə dayandıracaqlarını bildirmir. Süni intellekt, müştərinin sualının öhdəsindən gələ bilmədikdə və ya müştəri bunu proqramdan istəyəndə kömək üçün insanlara müraciət edəcək.

Yeni funksiyanın məqsədi hətta xidmət işçiləri məşğul olduqda və tez cavab verə bilmədikdə belə, istifadəçilərə problemləri həll etməyə kömək etməkdir. Süni intellekt həm də ümumilikdə texniki dəstək yükünü və işçilərin cavab vermə müddətini azaltmağa kömək edəcək.

Mənbə: gazeta.ruскачать dle 11.3




Şahidi olduğunuz hadisələri çəkib bizə göndərin!




            1 128 08.02.24 11:59