“MilliÖN” terminallarında “Azercell” mobil operatorunun xidməti ləğv edilib? - AÇIQLAMA » Median.Az - Bütün xəbərlər bir ünvanda
23:03 Velosiped sürmək demensiya riskini azaltmağa kömək edə bilər  |     22:56 Yüz yaşlı avtomobili sintetik yanacaqla işlətdilər  |     22:50 Bu institut “Toyota” aldı – 200 minə yaxın pul ödədi  |     22:44 Marketlərdə bu pulların qəbulu DAYANDIRILDI  |     22:38 Ərdoğan və Şahbaz Şərif İsrail-İran gərginliyini müzakirə ediblər  |     22:33 Avtobus zolaqlarının statusu dəyişir? - Tıxaclara təsiri  |     22:26 Kreditlə telefon ala bilmədi, araq içib "İrşad" mağazasını qarət etdi  |     22:19 İcra başçısının qalmaqallı nümayəndəsi həbs edilib (SƏBƏB)  |     22:14 Qorxunc araşdırma: Ətirlər sağlamlığımız üçün zərərli ola bilərmi?  |     22:06 İnsanlar hansı yaşda valideynlərinə oxşamağa başlayır?  |     22:00 Stiv Cobsun xoşbəxtlik və uğur üçün əsas tövsiyəsi - Alimlər onunla razıdır  |     21:55 241 nəfərin öldüyü qəza ilə bağlı iddia: Köməkçi pilot səhvən yanlış qolu qaldırıb?  |     21:48 Vahid pasport sistemi yaradıldı  |     21:40 Maliyyə Nazirliyində yeni təyinat  |     21:35 Azərbaycan yaşıl çayı hansı ölkələrdən alır? - FOTO  |     21:26 Bu məhsullar bahalaşacaq - SİYAHI  |     21:20 Aviabiletləri daha ucuz necə əldə etmək olar - 7 effektiv yolu  |     21:13 Bu 13 avtomobili 2025-ci ildə almağa dəyər  |     21:05 "Tesla" üçün vəziyyət ürəkaçan deyil - ABŞ-də də qeydiyyatı azalır  |     20:57 Bakıda dəhşətli qəza: Piyada avtobusun altında qaldı - ANBAAN GÖRÜNTÜLƏR  |    

“MilliÖN” terminallarında “Azercell” mobil operatorunun xidməti ləğv edilib? - AÇIQLAMA

“MilliÖN” terminallarından “Azercell” mobil operatorunun xidmətləri götürülüb.

Artıq bir neçə gündür ki, “MilliÖN” terminallarından istifadə edən şəxslər bu barədə sosial şəbəkələrdə paylaşım edərək, “Azercell” mobil operatorunun xidmətlərinin ləğv edilməsinin səbəbini öyrənmək istəyirlər.

Məsələ ilə bağlı “MilliÖN” şəbəkəsinin İctimaiyyətlə Əlaqələr və Müştəri Xidmətləri İdarəsinin rəhbəri Ülviyyə Əfəndiyeva Oxu.Az-a açıqlama verib.

O bildirib ki, “Azercell” mobil operatorunun xidmətlərinin ödənişlərinin “MilliÖN” terminallarında olmamasının səbəbi tərəflər arasında davam edən danışıqlardır:

“Aparılan danışıqlar zamanı rəhbərlərin qarşılıqlı razılığı əldə olunacağı təqdirdə xidmətlər “MilliÖN” şəbəkəsində bərpa ediləcək. Onu da qeyd edim ki, regionlarda “MilliÖN” terminallarının bu istiqamət üzrə ən çox yayılan ödəmə vasitəsi olduğunu nəzərə alaraq, vətəndaşlar tərəfindən xidmətin bərpası ilə bağlı çoxsaylı müraciətlər daxil olur. Hər bir müraciət qeydə alınır”.скачать dle 11.3




Şahidi olduğunuz hadisələri çəkib bizə göndərin!




            1 221 28.08.20 17:12