18:15 Paytaxtda sıxlıq olan küçələrin SİYAHISI  |     18:07 Nikahdan əvvəl tibbi müayinədən keçənlərin neçəsində talessemiya və QİÇS aşkarlanıb?  |     17:52 Azərbaycanda müəllimlərin maaşı artacaq  |     17:27 ️"ƏDV geri al" sistemi gözəllik salonları, bərbərxanalar və kosmetoloji mərkəzlərə də şamil olunacaq  |     17:22 Evlərini kirayə verənlər gələn ildən 10 faiz vergi ödəyəcəklər  |     17:20 Rüsumsuz ticarət mağazalarının yaradılması qaydası dəyişib  |     17:06 Bakıda daha dörd ünvanda avtobus zolaqlarında minib-düşmə yeri yaradılıb  |     17:05 Azərbaycanda media subyektlərinə vergi güzəştinin müddəti daha üç il uzadılır  |     17:04 Gələn il Azərbaycana elektrik mühərrikli avtomobillərin idxalı və satışı ƏDV-dən azad olacaq  |     17:00 Ermənistanın əsirliyində olmuş zərərçəkmiş: "Ruletka" oynayıb kamera yoldaşımı qətlə yetirdilər"  |     16:50 Gələn il yeni nəsil şəxsiyyət vəsiqələrinin hazırlanmasına 45 milyon manat ayrılması gözlənilir  |     16:37 Sumqayıtda avtobuslarda gediş haqqı ARTIRILACAQ - Tarix açıqlandı  |     16:33 Pezeşkian yenə Azərbaycan dilində şeir dedi - Video  |     16:07 Yasamalda kişi əlibıçaqlı şəxsə iskələ ilə hücum etdi - Video  |     15:47 Arvadının sosial şəbəkə səhifəsində narkotiki təbliğ edən bloqer həbs olundu  |     15:46 Dərmanların təsiredici maddələrinin adlarının xidmətlər zərfinə daxil edilməsi qaydası təsdiqlənib  |     15:18 Ölkəyə 1 ədəddən artıq telefon gətirənlər əlavə 100 AZN ödəməli olacaqlar  |     15:07 Paşinyan: "Vaşinqtonda əldə edilmiş razılaşmalar konkret nəticələr verən bəyannamələrdir"  |     14:46 Altı Azərbaycan vətəndaşı Suriyadan ölkəyə gətirilib  |     14:42 Şagirdlərin şəxsi məlumatları sosial şəbəkədə paylaşıldı - Məsul şəxslər CƏZALANDIRILDILAR (FOTO)  |    

Karantin müddətində smart-kart tipli sayğaclarda problem olarsa... - AÇIQLAMA

“Karantin dövründə vətəndaşlar smart-kartların itirilməsi və zədələnməsi ilə bağlı həm yaşadıqları rayonun sukanal idarəsinə, həm də ASAN mərkəzlərinə müraciət edə bilərlər”.

Median.Az
xəbər verir ki, bu barədə “Azərsu” ASC-nin Mətbuat Xidmətinin rəhbəri Anar Cəbrayıllı açıqlama verib.

O qeyd edib ki, karantin müddətində bütün rayonların sukanal idarələrində, eləcə də 1 saylı ASAN Kommunal və 5 saylı ASAN xidmət mərkəzlərində vətəndaşlara xidmət göstərilir:

“Sukanal idarələrində saat 09:00-dan 18:00-a, ASAN mərkəzlərində isə saat 09:00-dan 12:00-a kimi xidmət göstərilir. Smart-kartın itirilməsi, zədələnməsi kimi həlli vacib xidmətlərlə bağlı abonentlərin problemləri qısa zamanda həll olunacaq. Eyni zamanda, smart-kart tipli sayğacların koda düşməsi problemi yaranarsa, abonentlər “Azərsu”nun “955” çağrı mərkəzi ilə əlaqə saxlaya bilərlər.

İlkin olaraq, mərkəzdən köməklik göstəriləcək. Əgər servis işçisinin müdaxiləsinə ehtiyac yaranarsa, növbəli rejimdə fəaliyyət göstərən metroloqlarımız ünvanlara yaxınlaşaraq, abonentə yardım edəcəklər”.

Qeyd edək ki, vətəndaşlar “Azərsu” ASC-yə “WhatsApp”, “Skype” üzərindən, eləcə də cəmiyyətin təqdim etdiyi 18 növ elektron xidmətlər vasitəsilə də müraciət edə bilərlər.скачать dle 11.3




Şahidi olduğunuz hadisələri çəkib bizə göndərin!




            2 674 06.04.20 17:30