Karantin müddətində smart-kart tipli sayğaclarda problem olarsa... - AÇIQLAMA » Median.Az - Bütün xəbərlər bir ünvanda
16:07 Azərbaycan güləşçisinə 36 aylıq CƏZA  |     15:38 DTX-nin saxladığı icra başçısı və müavinlərinin nədə ittiham olunduğu BİLİNDİ - FOTO (Yenilənib)  |     15:24 Bakının üç rayonuna prokuror təyin edilib  |     14:46 Həbib Nurməhəmmədov və İslam Maxaçev Bakıya gəliblər - FOTO  |     14:42 Naxçıvan Nazirlər Kabineti Azərbaycan Prezidentinə tabe olacaq  |     14:41 Azərbaycanda futbol klubunun rəhbəri, şirkət sahibi həbs edilib - TƏFƏRRÜAT  |     13:31 525 saylı marşrutda biabırçı vəziyyət - Video  |     13:29 Azərbaycanda akkreditə olunmuş diplomatlar Laçında səfərdədir  |     12:48 Pakistan İrandakı səfirliyinin əməkdaşlarını Azərbaycan vasitəsi ilə təxliyə edib  |     12:47 Nikol Paşinyan Türkiyəyə yola düşüb  |     12:41 Bakı və Abşeronda fasiləsiz suyun verilməsi nə vaxtdan bərpa ediləcək?  |     12:36 Arvadına dörd bıçaq vuran şəxsə şərti cəza verildi  |     12:35 Hərbi cinayətlər törətməkdə təqsirləndirilən erməniəsilli şəxslərin məhkəməsi başlayıb  |     12:30 Avstraliyanın XİN rəhbəri Azərbaycana təşəkkür edib (Yenilənib)  |     12:28 KİV: "İranla müharibə İsrailə gündə yüzmilyonlarla dollara başa gəlir"  |     12:19 Qubadlıda insan sümüklərinə bənzər skelet aşkarlandı  |     12:08 UFC-dən döyüşə bir gün qalmış Tofiq Musayevlə bağlı MARAQLI QƏRAR  |     12:07 Saatlıda aliment borcunu ödəməyən şəxs həbs edildi  |     12:05 Azərbaycanın daha bir rayonunda yasda ehsan verilməsi ləğv edildi  |     12:04 Bakıda tanınmış şirniyyat mağazasının fəaliyyəti dayandırıldı - VİDEO  |    

Karantin müddətində smart-kart tipli sayğaclarda problem olarsa... - AÇIQLAMA

“Karantin dövründə vətəndaşlar smart-kartların itirilməsi və zədələnməsi ilə bağlı həm yaşadıqları rayonun sukanal idarəsinə, həm də ASAN mərkəzlərinə müraciət edə bilərlər”.

Median.Az
xəbər verir ki, bu barədə “Azərsu” ASC-nin Mətbuat Xidmətinin rəhbəri Anar Cəbrayıllı açıqlama verib.

O qeyd edib ki, karantin müddətində bütün rayonların sukanal idarələrində, eləcə də 1 saylı ASAN Kommunal və 5 saylı ASAN xidmət mərkəzlərində vətəndaşlara xidmət göstərilir:

“Sukanal idarələrində saat 09:00-dan 18:00-a, ASAN mərkəzlərində isə saat 09:00-dan 12:00-a kimi xidmət göstərilir. Smart-kartın itirilməsi, zədələnməsi kimi həlli vacib xidmətlərlə bağlı abonentlərin problemləri qısa zamanda həll olunacaq. Eyni zamanda, smart-kart tipli sayğacların koda düşməsi problemi yaranarsa, abonentlər “Azərsu”nun “955” çağrı mərkəzi ilə əlaqə saxlaya bilərlər.

İlkin olaraq, mərkəzdən köməklik göstəriləcək. Əgər servis işçisinin müdaxiləsinə ehtiyac yaranarsa, növbəli rejimdə fəaliyyət göstərən metroloqlarımız ünvanlara yaxınlaşaraq, abonentə yardım edəcəklər”.

Qeyd edək ki, vətəndaşlar “Azərsu” ASC-yə “WhatsApp”, “Skype” üzərindən, eləcə də cəmiyyətin təqdim etdiyi 18 növ elektron xidmətlər vasitəsilə də müraciət edə bilərlər.скачать dle 11.3




Şahidi olduğunuz hadisələri çəkib bizə göndərin!




            2 521 06.04.20 17:30