Dünyanın ən bahalı 9 brendi » Median.Az - Bütün xəbərlər bir ünvanda
23:01 Əlillik dərəcəsi almaq istəyən Qarabağ veteranı dələduzluğun qurbanı oldu  |     22:55 İsrailin Xürrəmabada hücumu nəticəsində “Sepah”ın 10 üzvü həlak oldu, 9-u yaralandı  |     22:50 Azərbaycanda vəzifəli şəxs vəfat etdi  |     22:39 Söküləcək mülklərin qiymətləndirilməsi necə aparılmalıdır?  |     22:32 Azərbaycanda büdcə qaydası dəyişir  |     22:24 Azərbaycanda körpə ölümlərinin əsas səbəbləri məlum oldu  |     22:19 3,2 milyon vergi borcu olan şirkət kimindir?  |     22:12 Gürcüstan Prezidenti 37 nəfəri əfv edib  |     22:05 Bakıda qəbiristanlıqda qanlı olay: Həmyaşıdını öldürən yeniyetməyə HÖKM OXUNDU  |     21:59 Cəlilabadda iki avtomobil toqquşub, ölən var  |     21:53 "UFC Fight Night": Polşalı Klaudiya Siqula rusiyalı rəqibini üstələdi  |     21:48 Azərbaycanın vaxtilə işğal olunmuş ərazilərində qanunsuz məskunlaşmaya dair yeni faktlar açıqlanıb  |     21:40 Tanınmış MTK ağacları kəsibmiş.. - Açıqlama  |     21:33 Quş qripi xəstəliyinə qarşı monitorinqin nəticələri açıqlanıb  |     21:28 Masallıda 37 kəndin qaz təchizatı dayandırılacaq  |     21:22 Bakıda 3 müntəzəm marşrutun hərəkət sxemi müvəqqəti dəyişdirilir  |     21:16 İndoneziya XİN başçısı: İrandan Azərbaycana 90-dan çox vətəndaşımız təxliyə edilib  |     21:13 Astarada qədim dövrə aid unikal memarlıq nümunəsi aşkar edilib  |     21:05 Məhkəmə Azər Zahid və onun köməkçisi ilə bağlı qərar verdi  |     21:05 BMT-nin fələstinli qaçqınlarla bağlı təşkilatının Ankara təmsilçiliyi açılacaq  |    

Dünyanın ən bahalı 9 brendi

İnterbrand Konsaltinq Şirkəti 2019-cu ilin ən bahalı markalarının siyahısını dərc edib.

Araşdırmalara görə, artıq ikinci ildir ki, ən sürətli inkişaf edən sektor lüks mallar və 11% artım ilə pərakəndə satış sektorlarıdır.

Interbrand mütəxəssisləri brendi qiymətləndirmək üçün onun maliyyə göstəricilərini, eyni zamanda markanın alış sektorundakı rolunu, eyni sektorun digər markaları arasında markanın rəqabət qabiliyyətini təhlil ediblər.

Nəticədə mütəxəssislər marka dəyəri 117,784 milyard dollara çatan 9 lüks şirkətin siyahısını hazırlayıblar.


Prada

Prada markasının dəyəri 4.781 milyard dollara çatır. Əvvəlki illə müqayisədə markanın dəyəri 1% azalıb.

2019-cu ildə o, bütün sektorların markalarından ibarət ümumi sıralamada 100-cü yeri tutur.


Burberry

Burberry markasının dəyəri 5.205 milyard dollar təşkil edir, keçən ilə nisbətən onun dəyəri 4% artıb.

Bütün sektorların markalarından ibarət ümumi sıralamada brend 96-cı yeri tutur.


Tiffany & Co.

Tiffany & Co.-nun marka dəyəri 5.335 milyard dollardır və keçən ilə nisbətən dəyəri 5% artıb.

Bütün sektorların markalarından ibarət ümumi sıralamada o, 83-cü yeri tutur.


Dior

Dior markasının dəyəri 6.045 milyard dollar təşkil edir. Bu əvvəlki ilə nisbətən 16% artım deməkdir.

Bütün sektorların markalarından ibarət ümumi sıralamada o, 82-ci yeri tutur.


Cartier

Cartierin marka dəyəri 8,192 milyard dollardır. Bu isə keçən ilə nisbətən onun marka dəyərinin 7% artması deməkdir.

Bütün sektorların markalarından ibarət ümumi sıralamada o, 68-ci yeri tutur.


Gucci

Gucci markasının dəyəri 15.949 milyard dollar təşkil edir, bu rəqəm keçən ilə nisbətən 23% artım deməkdir.

Bütün sektorların markalarından ibarət markaların ümumi sıralamasında o, 2019-cu ildə 33-cü yeri tutur.


Hermes

Hermes markasının dəyəri 17,92 milyard dollar təşkil edir, keçən ilə nisbətən brendin dəyəri 9% artıb.

Bütün sektorların markalarından ibarət ümumi sıralamada o, 28-ci yeri tutur.


Chanel

Chanel markasının dəyəri 22,134 milyard dollar təşkil edir. Brendin dəyəri keçən ilə nisbətən 11% artıb.

Bütün sektorların markalarından ibarət ümumi sıralamada o, 22-ci yeri tutur.


Louis Vuitton

Louis Vuitton markasının dəyəri 32.223 milyard dollar təşkil edir ki, bu da keçən illə müqayisədə 14% artım deməkdir.

Bütün sektorların markalarından ibarət ümumi sıralamada brend 17-ci yeri tutur.скачать dle 11.3




Şahidi olduğunuz hadisələri çəkib bizə göndərin!




            1 247 25.10.19 23:58