Qaz sayğacındakı nasazlığa görə Bakı sakininə cərimə yazılıb. O isə bundan narazılıq edir və “Azəriqaz” ASC-ni məsuliyyətsizlikdə günahlandırır.
Zığ qəsəbəsi, Hatəm Allahverdiyev küçəsi, ev 78 ünvanında yaşayan Ülvi Bağırzadə dövlət qurumundan şikayətçidir. Onun sözlərinə görə, smart tipli qaz sayğacı sıradan çıxdığından artıq borc yazıb:
“2 həftə əvvəl “Azəriqaz” ASC-nin əməkdaşı gəlib sayğacı yoxlayıb. Deyir, qurğuda problem var, amma borc yazır. Çay filan qızdırmaq üçün odunu yandırırıq. Buna görə sayğaca 2-3 manat yükləyirdik. Hamam və ev üçün isə yalnız odundan istifadə edirik. Bizə deyirlər, sayğac 471 manat borc yazıb. 3 aydır evdə qalmırıq. Qardaşım torpağın altında qalmışdı. Xəstəxanaya gedirdik, başımız qarışıq idi. Axı bir aya bu qədər borc yazıla bilməz. Nəyə görə, vaxtında gəlib yoxlamırlar?! Bəlkə mən sayğacı çıxarmışam, “levı” işlədirəm. “Azəriqaz” ASC-nin əməkdaşı ötən ilin yanvarında yoxlama aparmışdı”.
Dövlət qurumundan Ülvi Bağırzadəyə bildirilib ki, yeni kart almalıdır: “ASAN Kommunal getdim və xeyli növbədə gözlədim. Ailə üzvüm də xəstədir… Nəhayət, sıra mənə çatdı. Dedilər ki, ya 471 manat , ya da 170 manat rəhmətə gedən atamın adında var, onu verməliyəm. Bildirdim ki, bir köpük pulum yoxdur. Razılaşmadılar və iki seçimdən birini etməli olduğumu söylədilər”.
Şikayətlə ilə əlaqədar minval.info “Azəriqaz” İstehsalat Birliyinin mətbuat xidmətinin rəhbəri İbrahim Kərbalayevlə əlaqə saxlayıb. O, saytımıza açıqlamasında bildirib ki, şikayətçi sözügedən quruma müraciət etməlidir və bunun əsasında araşdırılma aparılıb məsələyə qiymət verilməlidir.